پیامک/

با توجه به قدمت و زیبایی و بزرگی سه پارک متصل به هم آزادی، صیاد و ثامن از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به روشنایی و نورپردازی این سه پارک اقدام فرماید
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۲:۲۸:۳۳
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهرداری در ورودی خیابان استقلال سرعت گیری نصب کرده که هر وقت از آن می گذری کف خودرو به آسفالت گیر می کند لطفا بازسازی فرمائید
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با تشکر از زحمات شهرداری بیرجند در پارک جنگلی، چنانچه قسمت شمالی پارک جنگلی که نبش بلوار عبادی قرار دارد تملک و به پارک الحاق گردد منظره این پارک بسیار زیباتر خواهد شد.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶  

سلام یادمان شهدای گمنام بوستان پروفسور معتمدنژاد نیمه کاره رهاشده ومشکلات زیادی بوجود آورده لطفا پیگیری فرمایید

 

 

 

 

 

عیدی تلخ مسولان استان خراسان جنوبی به مردم خطه شاخنات مبنی بر اخذ مصوبه هیئت دولت جهت تشکیل بخش شاخنات به مرکزیت گازار، مورد قبول مردم شاخن و دیگر روستاهای منطقه نیست و اعتراض مردم را در پی داشته است.  خواسته برحق ما مردم ولایتمدار منطقه شاخنات از مسولان استان این است که صدای اعتراض بر حق ما را بشنوید و در خصوص حق مرکزیت شاخن برای بخش تازه تشکیل شده شاخنات، تجدیدنظر نمایید. از نظر مردم منطقه شاخنات، مصوبه اخیر مشروعیت قانونی ندارد.

 

 

با سلام و عرض ارادت خدمت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاران محترم در کمیسیون ماده ۵ اراضی ارتش تعیین تکلیف شد و مقرر شده ۱- دیوارهای پادگان ظرف ۷۲ ساعت جمع آوری شوند ۲- ادامه معابر معلم و عدل ظرف ۷۲ ساعت بازگشایی شود ۳- باغ مفاخر با کاربری فضای سبز تثبیت گردید ۴- کاربری میدان اجتماعات با فضای سبز تثبیت گردید ۵- سایر کاربری های خدمات عمومی قانونی استعلام شوند و درصورتیکه قانون اجازه دهد کلا به نام شهرداری منتقل شوند ،۶- همه فضاهای سبز باغ مفاخر و میدان اجتماعات بدون پرداخت در اختیار شهرداری قرار داده شوند۷- همه معابر بدون پرداخت معوض در اختیار شهرداری قرار داده شوند (صورتجلسه یک متر تعریض دو متر تغیر کاربری دوره قبل )ملغی گردید. ۸ -آن بخش از خیابان ارتش که در اختیار ارتش باشد عرض آن از ۳۶ متر طرح به ۴۶ متر افزایش داده شود امیدواریم که این مصوبات اجرایی شود.

 

 

 

با سلام طرح رتبه بندی معلمین به کجا رسیده است با این وعده های توخالی انگیزه ای برای معلمین نمانده است

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*