گفته می شود

 

گفته می شود علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره این احتمال که دیدار روحانی و رئیس دولت اصلاحات به سبب رایزنی برای ورود علی لاریجانی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشد گفته بعید است که این دیدار به این دلیل بوده باشد، این یک دیدار عجیب هم نبوده است و هر چند وقت یک بار چنین دیدار‌هایی صورت می‌گیرد.او ادامه داد: ما الان یک نهاد مهم و متشکل از احزاب مختلف اصلاح طلب به نام جبهه اصلاح طلبان ایران داریم که در نهایت آن‌ها باید تصمیم بگیرند که ائتلاف حول محور چه کسی باید صورت بگیرد، تا جایی که من خبر دارم در این جبهه مصادیقی مطرح نشده است و تا کنون فقط به دنبال ایجاد ساختار و نحوه اداره مطلوب آن بوده‌ایم.

 

 

 

گفته می شود مهرعلیزاده در جلسه ای که با برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز داشته، کاندیداتوری‌اش را اعلام کرده است.محسن مهرعلیزاده از فعالان اقتصادی و سیاسی اصلاح‌طلبان، در مشهد اعلام کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.

 

 

گفته می شود مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفته در زمان امام حوزه هیچ ردیف بودجه‌ای نداشت و ایشان می‌گفتند خودتان باید حوزه را اداره کنید. بعدا با تعریف بودجه برای حوزه، ردیف‌های مفصل و میز و ساختمان‌ها و حقوق‌های آنچنانی ایجاد شد و همین روش، به استقلال حوزه لطمه وارد کرده است.

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که شما با شرایط موجود در انتخابات ثبت‌نام می‌کنید؟ گفت: از آن جایی که من سابقه‌ی زندان، پرونده و حکم دارم قطعا ردصلاحیت می‌شوم. اما از آن جایی که اعتقادم به ثبت‌نام زنان در انتخابات است اگر لازم باشد این کار را به‌صورت نمادین انجام خواهم داد.

 

 

گفته می شود حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده تیم نامزد‌های در تراز ریاست جمهوری این حزب شامل «بادامچیان»، «میرسلیم»، «نیکنام»، «انواری» و «ترقی» است که از بین آنان، نامزد واحد معرفی خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود در حالی که قبلاً یک مجری پرحاشیه و همسرش قرار بود برنامه نوروزی شبکه پنج را اجرا کنند، این برنامه از شب گذشته با مجری‌های دیگری روی آنتن رفت. انتصاب یک مجری که قبلاً به مدافعان حرم دهن‌کجی کرده بود، موجی از انتقادات را برانگیخت. صداوسیما نیز در اقدامی تقدیرآمیز، این اشتباه را اصلاح کرد و مجریان دیگری را جایگزین نمود.

 

 

گفته می شود صادق خرازی گفته برجام می‌تواند پلی برای واقع‌بینی و تغییر ماهوی در سیاست خارجی و گفتگو بین ایران و آمریکا باشد. مسائل ایران و آمریکا روزی باید حل شود. ما نمی‌توانیم تا آخر عمرمان در یک آتش‌بس و جنگ نانوشته و ناگفته‌ای به سر ببریم. مناسبات بین ایران و آمریکا می‌تواند به تغییر گفتمانی آمریکا و دنیای اسلام منتهی شود و صلح و امنیت جدیدی را در جهان پدید بیاورد. ما و آمریکا باید یک روز بنشینیم و مسائلمان را باهم حل کنیم و این به نظر بزرگان کشور بستگی دارد.

 

 

 

گفته می شود فعال اصولگرا با انتشار متنی در کانال تلگرامی و توئیترش از هواداران جریان اصولگرایی خواست تا بر سر کاندیداهای انتخاباتی از حالا دعوا نکنند. او به آنها یادآور شد که برخی از کاندیداهایی که امروز می بینید «با یک تلفن از ثبت‌نام در انتخابات انصراف می‌دهند.»حمید رسایی می‌نویسد:‌ «از همه مهمتر باید منتظر شنیدن بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای آینده و بویژه پیام نوروزی و سخنان ابتدای فروردین ۱۴۰۰ باشیم تا بر اساس شاخص‌های تبیین شده به دنبال مصداق آن بگردیم.

 

 

 

 

 

گفته می شود در حاشیه جلسه هیات دولت تصویری از قبای حسن روحانی رئیس جمهور منتشر شد که نشان می‌دهد این قبا از پارچه ایتالیایی دوخته شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*