گفته می شود / پرداخت دستمزدهای نامتعارف در شبکه نمایش خانگی

 

 

 

گفته می شود تهیه‌کننده «ایلدا» به پرداخت دستمزدهای نامتعارف در شبکه نمایش خانگی اشاره کرده و گفته ولنگاری که در پرداخت دستمزدها در شبکه نمایش خانگی به وجود آمد، عموما با پول‌های عجیب و غریب یا پول‌های کثیف که منشا سالم و درستی ندارند، صورت گرفت. پرداخت رقم‌های نجومی شبکه نمایش خانگی برخی همکاران ما را وقیح کرد. متاسفانه پرداخت این پول‌ها برای افرادی که خاستگاه اصلی آن‌ها تلویزیون بود، شرایطی را به وجود آورد که برای صدا وسیما خط و نشان می‌کشند و دستمزدهای عیجب طلب نمی‌کنند یا می‌گویند ما با سیما کار نمی‌کنیم. متاسفانه شنیدم که سریال‌های تلویزیونی را شبیه عابر بانک فرض می کنند و دل مشغولی خود را جای دیگر می‌دانند. وی ادامه داد: متاسف می‌شوم وقتی می‌شنوم بازیگری که در سریال‌های تلویزیونی رشد کرد و دیده شد و تا فصل قبل سریال دستمزد ماهیانه ۷ میلیونی خود را یکباره به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می‌دهد که با هیچ معیاری قابل درک نیست یا بازیگری که در پروژه قبلی ماهی ۸ میلیون دستمزد می‌گرفت در پروژه «ایلدا» طلب ماهی ۶۰ یا ۷۰ میلیون تومان کرد. یا دوست دیگری که در کار قبلی ماهی سه میلیون دستمزد گرفته بود برای حضور در «ایلدا» تقاضای ۱۲۰ میلیون تومان داشت. خدا را شاکر جایگزین‌های خوبی برای این بازیگران در نظر گرفته شد.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا گفته، باید با استقرار ارتش انتخابات ریاست جمهوری را دوباره برگزار کرد. به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، فلین در مصاحبه با رسانه راست‌گرای افراطی «نیوز مکس» گفته «امکان ندارد که بتوانیم [با این نتیجه انتخابات]به عنوان یک ملت پیشرفت کنیم. [ترامپ]باید فوراً دستور دهد تمام این ماشین‌های [رأی‌گیری]را مصادره کنند». مشاور امنیت ملی پیشین دولت آمریکا افزود: «اگر او (ترامپ) بخواهد، می‌تواند در ایالت‌های چرخشی از توانایی‌های نظامی استفاده کند و آن‌ها را در این ایالات مستقر کرده و به طور اساسی انتخابات را در هر یک از آن‌ها مجدداً برگزار کند».

 

 

 

 

گفته می شود به احتمال فراوان، گزارش فردوسی پور در بازی فینال که بر روی صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش می‌شود، تعداد زیادی از بینندگان شبکه سه را با خود خواهد برد. این در حالی است که عده‌ای از احتمال اختلال اینترنتی و کاهش سرعت، همزمان با دیدار پرسپولیس و اولسان به دلایل مختلف می‌گویند! گفته می شود با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، چند صد هزار نفر که عمدتا ایرانی هستند، این صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام را فالو کرده اند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از به کار بردن عبارت «کاندیدای نظامی» انتقاد کرده و گفته از نظر عده‌ای که در دهه ۶۰ و پس از تجاوز دشمن زحمتی نکشیدند، پاسداری از دین و وطن، جرم تلقی می‌شود و به آنها می‌گویند کاندیدای نظامی.اردشیر مطهری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در صفحه رسمی توئیتر خود نوشته «در دهه ۶۰ و پس از تجاوز دشمن، بسیاری از جوانان مؤمن و دلسوز با ⁧ لباس پاسداری راهی جبهه‌ها شدند و هشت سال جانانه جنگیدند. بعدا هم در مسئولیت‌های مختلف خدمت کردند. حالا انگار از نظر عده‌ای که آن سال‌ها زحمتی نکشیدند، پاسداری از دین و وطن شده جرم و به آنها می‌گویند کاندیدای نظامی».

 

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه در توئیتی به برداشت مؤسسه پژوهش‌های رسانه‌ای خاورمیانه از سخنانش مبنی بر «یهودستیزانه» آن اعتراض کرد.محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه چهارشنبه در توئیتر نوشت: موسسه پژوهش‌های رسانه‌ای خاورمیانه با برداشت استفاده تحقیرآمیز من از یک کلمه به منظور متهم کردنم به یهودستزی خود را به سطح جدیدی از خاری رسانده است. بنده این ادعاها که ایران به دنبال “به دریا انداختن یهودی‌ها است” را به سخره گرفته بودم و بر راه‌حل‌مان مبنی بر انجام همه‌پرسی با شرکت همگان اعم از یهودی، مسلمانان و مسیحی‌ها تاکید داشتم.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفته استدلال‌های اعضای مجمع تشخیص را نسبت به FATF می‌دانم، امکانی برای تصویب لوایح مرتبط با آن وجود ندارد.حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی لوایح چهارگانه مربوط به توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام به هیچ عنوان این لوایح را تصویب نخواهد کرد.وی افزود: بنده در چندین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کمیسیون‌های آن شرکت کرده ام و نگاه و استدلال‌های اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را به FATF می‌دانم؛ بنابراین امکانی برای تصویب این لوایح وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود  وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه در توییتی خطاب به مایک پمپئو، همتای آمریکایی خود نوشته محدودیت‌های خودتان در واقع شرکت‌های آمریکایی را تحریم کرده و از دسترسی به بازار ایران با منابع انسانی و طبیعی بی‌همتای خود دور نگه داشته است و سیاست نامشروع شکست حداکثری شما توافق بویینگ برای ۸۸ هواپیمای غیرنظامی را لغو کرد که این به قیمت جان ایرانی‌ها و همچنین شغل‌ آمریکایی‌ها تمام شد. مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با واشنگتن اگزمینر مدعی شده بود: بیاییم و به ایرانی‌ها پاداش بدهیم؟ برای آن‌ها رهایی اقتصادی قائل شویم؟ به فرانسوی‌ها یا انگلیسی‌ها اجازه دهیم در آنجا تجارت کنند؟ به یاد داشته باشید حتی در دوران توافق هسته‌ای، شرکت‌های آمریکایی مجاز نبودند آنجا تجارت کنند. این چقدر عجیب است؟

 

 

گفته می شود محمود صادقی، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در رابطه با تمایل اصلاح طلبان برای حمایت از نامزدی علی لاریجانی گفته «در جریان اصلاحات گرایش غالب به‌ سمت آقای لاریجانی نیست. مگر اینکه برخی از سر ناچاری ایشان را به عنوان چهره معتدل مطرح و از او حمایت کنند. اما در مجموع ارزیابی من این است که نمی‌توان شانس چندانی برای ایشان قائل بود.»

 

 

 

گفته می شود  مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه اختصاصی با رویترز مدعی شده احیای توافق هسته‌ای ایران در دوره «جو بایدن» نیازمند توافقی جدید است که مشخص کند چگونه کاهش تعهدات برجامی ایران باید به حالت قبل برگردد.او در این مصاحبه با اشاره به گزارش‌ها درباره تصمیم بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای بازگشت به برجام و بازگشت ایران از کاهش تعهدات برجامی در صورت لغو تحریم‌های آمریکا، مدعی شد نقض تعهدات آنقدر بوده که نمی‌توان به سادگی توافق را به نقطه اول بازگرداند.وی گفت: «نمی‌توانم تصور کنم آن‌ها به خانه اول برمی‌گردند، زیرا خانه اول دیگر وجود ندارد. واضح است که باید پروتکل یا یک توافق یا تفاهم‌نامه‌ یا اسناد کمکی باشد که به طور واضح مشخص کند، چه کاری باید انجام شود.» گروسی در ادامه در اشاره به اقدامات ایران در راستای کاهش تعهدات برجامی بعد از خروج یکجانبه آمریکا از این توافق و بدعهدی طرف‌های اروپایی، گفت: «مواد هسته‌ای بیشتری وجود دارد، فعالیت بیشتری وجود دارد، سانتریفیوژهای بیشتری وجود دارد و موارد بیشتر هم در حال اعلام است. خب، این‌ها چه می‌شود؟ این سوالی برای آن‌ها در سطح سیاسی است که باید درباره آن تصمیم بگیرند.»

 

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته اطلاعاتی به دست ما رسیده است که برخی مدیران بانک‌ها و بیمه ها و برخی اعضای هیئت مدیره شرکت های دولتی حقوق های نجومی دریافت می کنند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود نویسنده مورد حمایت آل سعود، با تاکید بر اینکه رضایی نه دنبال بمب اتم بلکه دنبال “ایران با عظمت” است، نوشته “در خیال رضایی یک ایران با عظمت، غرب را بیشتر از بمب هسته‌ای می‌ترساند”.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*