حوادث خراسان جنوبی /ماجراجویی عامل تخریب شیشه ۱۰ خودروی سبک و سنگین در” طبس”

انهدام ۹ باند سرقت در خراسان جنوبی/۴
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از انهدام ۹ باند سرقت در هشت ماهه گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ «سید غلامرضا حسینی» افزود: در هشت ماهه سال جاری با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط رده های ماموریتی قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی؛ ۹ باند انواع سرقت در خراسان جنوبی متلاشی شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: ۴۹ سارق در رابطه با باندهای متلاشی شده شناسایی و دستگیر شده اند و در فرایند تحقیقات تخصصی به ۲۶۴ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی تصریح کرد: ارزش اموال مکشوفه سرقت شده توسط اعضای این ۹ باند متلاشی شده در ۸ ماهه گذشته بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسینی در پایان خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در هشت ماهه گذشته سه هزار و ۶۳۰ فقره انواع سرقت کشف و یکهزار و ۹۰۳ سارق دستگیر و ۷۲ مالخر متخلف به علت خرید و فروش اموال مسروقه در سطح استان شناسایی و دستگیر  شده‌اند که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

ماجراجویی عامل تخریب شیشه ۱۰ خودروی سبک و سنگین در” طبس”/۴

۲ نوجوان که با هدف ماجراجویی طی ۴ شب گذشته اقدام به تخریب شیشه ۷ خودروی سنگین و ۳ خودروی سواری در شهرستان طبس شده بودند؛ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش امروز خراسان جنوبی، سرهنگ”محمود علی پور” فرمانده انتظامی شهرستان طبس در تشریح این خبر گفت: طی ۴ شب گذشته، گزارشاتی در خصوص ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چند خودروی سنگین و سواری پارک شده در محدوده های خلوت شهرستان طبس به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله تیمی ازمجرب ترین مأموران پلیس آگاهی، موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

وی افزود: مأموران پس ازبررسی محل های تخریب و ایجاد خسارت به شیشه های خودروها، تحقیقاتی در این خصوص انجام دادند که با بررسی های فنی مشخص شد ۲ نوجوان در تاریکی شب با دوچرخه در محل های خلوت شهر طبس شیشه های ۷ تریلی و کامیون و همچنین ۳ خودروی سواری پارک شده را شکسته و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس ادامه داد: مأموران در تکمیل تحقیقات پلیسی، هویت هر ۲ متهم را مشخص و مخفیگاه آنان را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضائی متهمان در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ علی پور اضافه کرد: تحقیقات لازم پیرامون موضوع از متهمان انجام شد که ابتدا متهمان منکر هرگونه تخریب شده ولی پس از ارائه مستندات، شواهد و قرائن لب به اقرار گشودند و به تخریب و شکستن شیشه ۱۰ خودرو اعتراف و علت و انگیزه خود را ماجراجویی بیان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی و تشدید برخوردهای پلیس با هر گونه هنجارشکنی و ایجاد بی نظمی برای شهروندان، از مردم خواست در صورت روًیت این گونه رفتارهای هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر سپرده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ برای بررسی به پلیس اعلام کنند.

 

کشف ۵۱ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک درشهرستان”خوسف”/۴

فرمانده انتظامی شهرستان “خوسف” از کشف ۵۱ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، سرهنگ”کاظم صادقی” گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.
وی بیان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد که پس از اجرای طرح مهار خودروی پراید متوقف و در بازرسی خودرو و پاکسازی محل تردد آن، ۵۱ کیلو۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.
فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف تصریح کرد: مأموران در این رابطه و یک خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده، به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

 

 

 

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۷ کیلوگرم تریاک در”نهبندان”/۴

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۵۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی ازاتوبوس مسافربری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش امروز خراسان جنوبی، سرهنگ”احسان رحیمی” گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت انجام بازدیدهای فنی به داخل ایست و بازرسی هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو که از”زاهدان- گنبد” در حرکت بود ۵۷ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

 

 

 

کشف یک میلیارد ریال کالای احتکار شده در بیرجند/۴

مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک انبار یک میلیارد ریال کالای احتکار شده کشف کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان در پی ایجاد نشانگاه‌های اقتصادی در بنگاه‌های اقتصادی، اطلاعاتی دریافت کردند که در یک انبار واقع در بلوار شعبانیه شهرستان بیرجند مقادیر زیادی چای و روغن و انواع پوشاک دپو شده که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ابراهیمی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل شناسایی شده را بازرسی کردند که در بازرسی از این انبار ۵۰۰ بسته یک کیلوگرمی چای، ۶۸۰ قوطی انواع روغن و ۲۱ هزار عدد انواع پوشاک که به صورت غیر قانونی احتکار شده بود کشف کردند.

وی گفت: بررسی مأموران حاکی از این است که کالای کشف شده تاریخ قدیم است و متهم اخیرا هیچ گونه فروشی از این انبار نداشته است و همچنین مشخص شد که این انبار در سامانه سازمان صمت ثبت نشده  که انبار کشف شده پلمپ شد.سرهنگ ابراهیمی  افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*