گفته می شود شما نشنیده بگیرید

 

 

گفته می شود عزت‌الله ضرغامی در حساب توئیترش نوشته شاید کمتر کسی مانند روحانی به اصولگرایان خدمت کرده باشد. معتقدم عملکرد او بزرگترین ضربه را به “اصلاح‌طلبان” وارد کرده است. اصولگرایان نباید نقش اسپانسر خود را در پیروزی‌های سیاسی فراموش کنند. کلید روحانی بخت آنان را در مقابل اصلاح‌طلبان باز کرد.
گفته می شود محسن چاوشی، با انتشار یک متن در فضای مجازی، ضمن پاسخ به همسر یکی از خوانندگان آن ورِ آب، از سفر تعدادی از خوانندگان لس‌آنجلسی به عربستان انتقاد کرد. پس از حمله مهشید حامدی (همسر ابراهیم حامدی) به محسن چاوشی، این خواننده پاپ کشورمان، در متنی شعرگونه، از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد. ابی، شهرام شب‌پره، شادمهر عقیلی، آرش و اندی از جمله خوانندگانی بودند که در جده عربستان، کنسرت دادند. عارف هم دیگر خواننده خارج از کشور است که در یک کنسرت، به مقدسات اسلامی توهین کرد که البته با انتشار متنی، بابت آن عذر خواست.
گفته می شود حساب توئیتری نمایندگی چین در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه نوشته آمریکا با خروج از برجام نتوانست به تعهداتش ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل عمل کند. این کشور حق ندارد که تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را تمدید کند، چه برسد به فعال کردن مکانیسم بازگشت! راه درست پیش رو، حفظ برجام است.

 

گفته می شود روزنامه انگلیسی «میدل ایست آی» فاش کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی درخواستی را به «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر جدید عراق برای از سرگیری میانجیگری با ایران ارسال کرده است.

گفته می شود میرسیم، منتخب مردم تهران برای یازدهمین دوره مجلس: قرار نیست عده‌ای به جای نمایندگان گزینه‌ای برای ریاست مجلس انتخاب کنند؛ اگر اقدامی هم می‌شود برای سنجش اولیۀ تمایل نمایندگان است. این تمایل قطعا در جلسۀ اکثریت معلوم خواهد شد و هر اظهارنظر دیگری قبل از آن فقط گمانه‌زنی است و اعتباری ندارد.

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به پرسشی درباره اینکه هکرهای مرتبط با چین در تلاش برای دست یافتن به تحقیقات آمریکا درباره کووید-۱۹ هستند، گفت پکن به تهمت‌پراکنی ایالات متحده اعتراض دارد.
گفته می شود سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جعل مدرک و سرقت علمی که از سوی برخی افراد و حتی مقامات انجام می‌شود، آثار سویی در جامعه دارد، گفت: در بررسی مدارک تحصیلی مقامات و مسئولین و اینکه مدارک چه کسی جعلی است یا غیر جعلی، اول باید مدرک تحصیلی رئیس جمهور و برادر وی بررسی شود.
گفته می شود طبق اعلام پنتاگون و بنا به یکی از دو قراردادی که با شرکت بوئینگ امضاء شده است این شرکت آمریکایی موشک‌های کروز (SLAM ER) عربستان را نوسازی خواهد کرد. در این قرارداد یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون دلاری پیش بینی شده است که بوئینگ به نشانه «حمایت از دولت عربستان» ۶۵۰ موشک جدید نیز به ریاض تحویل دهد.
مایک رایان، متخصص فوریت‌های پزشکی سازمان بهداشت جهانی هشدار داد که این ویروس نیز مانند ویروس ایدز باقی خواهد ماند و نیازمند تلاش گسترده برای مقابله با آن خواهیم بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*