نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:کارآموزی و مهارت مقدمه‌های مهم «رونق تولید» هستند/ لزوم برخورد با دلالان

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر «رونق تولید» بخواهد تحقق پیدا کند باید مقدمه‌های مهم تولید، یعنی کارآموزی و مهارت که یک بخش مهم مسئله است مورد توجه قرار گیرد.

کارآموزی و مهارت مقدمه‌های مهم «رونق تولید» هستند/ لزوم برخورد با دلالان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این دو سازمان در مسائل روز از جمله اقتصاد بسیار مؤثر هستند.

وی افزود: اگر «رونق تولید» بخواهد تحقق پیدا کند باید مقدمه‌های مهم تولید، یعنی کارآموزی و مهارت که یک بخش مهم مسئله است مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: باید جلوی واردات بی‌رویه، چه به‌صورت رسمی و چه به‌صورت قاچاق گرفته و از تولید داخل حمایت گردد تا اجناس داخلی بر روی دستان تولیدکنندگان نمانده و سودش به جیب دلال‌ها برود.

عبادی تصریح کرد: امید است که فرصت‌ها را از دست ندهیم و قدر بزرگ‌ترین سرمایه کشور که همان جوان‌ها هستند نگرانی‌هایی را کهداشته‌اند را بدانیم.

وی ادامه داد: مشکلات وجود دارد اما جو روانی ایجادشده توسط دشمنان، مشکلات را تشدید می‌کند که امید است با همت مسٰولان، امید به آینده و رونق تولید افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان گفت: با توکل بر خداوند از مشکلات امروز نیز به‌مانند باقی صحنه‌های مبارزه با دشمن، پیروز از میدان خارج خواهیم شد و دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*