نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ۹ دی روز تجدید بیعت با ولایت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ۹ دی نماد بصیرت و روز تجدید بیعت با ولایت است و در این روز حقیقت برای مردم آشکار شد.

%۰ D8ستج۶D8ۂد ب” AA” AA اAA%2ruAA اه%م ج۴۹ آ۳D849 ؈ز ح۳DBعتCر۴D9 رٶD8ۂ۷ وD8یز تجدیB4D86D8ر%ن رب؈ز %Aد بیعت با و٬۶D8تجرردم آ۲ruAA اDD9 آ۲ru%A%ئ رن ر٢۲ru%A%وب%اۧر ۱D8مع۶ D8ردم جمعه E9 ؈ز D8288 1D87e%9ز تج۷B مدم اۧs>
}۸ج۷D9 ، ف۱ru%A%6D8 %2 ام DD8صۂ۲ruAA 7B1وز إع۱D92D8 دD98ع۱D9D9 بز إر%ۂ۲ruAA 58D8ع۶ru%A%E9 ب۸D8یA D885 ؈ز شآشک۷D9 ،۸D8کت: ۸C م۹D8: 8C 7D8 D8مع۷D9 آ۴۸%E9B5h3>
%۳ D885 %ۈز %A%ع۱D9D9 ب% D86D8 شآ۳D8ع۶ru إر۸D8کت%.D”Mai88D8 إر%۸ جٱ%مرٍ۸؈ز %A%ع۱D9D9 ب% D83E
Bد.]۸۷B%ز۸D96D8تFر اD8ۂ۷۱D8ۂ۷ %D4D9 %D7D9 آشک؇ د۴D8F%B؈ز ا٪ ا۸DAتوبAFرD8%مرکت: م ر%ۈز اعه ۷D8دAD91ru%A%7٬۶D8آشکت: م ر%D8B6D81وح۳DBعت” AA ث۴D8ر%۸ م۹D%9زعه ۷D8رع۶ru%A%Dشآشکت: م %A%7٬۱D9D9%ر%۶۸” AA ع۷D9 8D9 هتوD9%؆وب۸Fر %Dن رFD8Fر %D%8s>
Aت: م آشک؇ دجٌعکت: ۸۵ %ۈز %A%ع۱D9D9 ب% D885 جیجد%۸۵ %؆FD81وD8د ر%۸s>Aت: ۈز %A%ع۲D8%8s%صۈ۸ح۱D8ۂ۱ع۶ru%A9%8s%% D8ٌ% D8ک۷DAت: ۸۵ %AB1ن ۸۵ آ۲ruAA ث۷DBB4D88DAت: ۲D8 اع۲D8A D86D8 جٌ% D885 6DAت%.D”Mai88D8 إػرر۸D8%م%B
۹۸؈ز ث۹DAت۷۳>]۸ ۸۵ ت۷۳>۸۸D8یم ر%تو۵ح۳DBع در C مردم هتوD9%9h3>
>]۸ إDD8 ئD81%Dت: جٱ%۸۳>
۲Fh3>۸ۂ۱ر%E9 شۂ۱ر۶۳>
}۸۸۵ ۶DAت: م تو۵۳>
B71D8ۂ۷۳DBع در %Dٌ% D8ن۰D9%8s>Aتدم %B
%A D8مع۷D9%آ۴D88DA رن رAA اAD8ر۸%Cم ر۸D8: م آشک>AتC C مرکت: م ۷D8ۂ۱راAD8دز ا۶D8تجرردم DD8D9 ج۸وD8د م ج٧۶D8ب۸D8%ن ش۸۵ ۶DA8D8%EDBع ؈D8۲ اردمB4D8،عتC4D8کت: م م۹D8: 8C 7D8م %B
%A D8مع۷D9 DD8صۂ۲ruAA 7BD885 6DAعه ز ت،ED8%مر%.D”Mai8%8s%ص۹ه بیرجند گفت: ACند۵۲ شآش۱ C مردم جٱ%۷۹ ج۴D8 د۶۳A م ai88D8ک۷D9 آشک؇ ۸D8ۋ۶۸%D D8ۂ۲ru88CA D885 7 C مرد%۲D8تA85اد ۸ D885 رAA %83>
۲Fh3>۹%۸s%یرج
۲FD
۲۷D9 0D
}۸۲م است و بدون جامعه بشری انسان به هیچ هدفی نمی رسد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: هم در دین و هم در علم این موضوع که بشر مدنی الطبع بوده مسلم است یعنی اگر جامعه ایجاد نشود انسان به شکل حیوانی تنها هم می تواند زندگی کند اما هیچ وقت از درجه صفر به بالا صعود نمی کند اما این امر مشروط به این است که مدیریت جامعه مدیریتی خدایی باشد.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: افرادی مستبد، خودخواه و منفعت طلب توسط افرادی جاهل با همه پیامبران الهی جنگ کرده و ظلم های بزرگی در تاریخ انجام دادند و وقتی در جنگ های رو در رو پیروز نشدند به لباس دوست درآمدند و بدتر از آنچه در میدان نبرد ممکن است بر سر حریف درآورد بر سر دوست درآوردند.
وی گفت: بشر نسبت به آنچه باید در حکومت عدل الهی به کمالات خود برسد محروم بوده، مستکبران برای موفقیت در سلطه خود توجیهات و تزویرهای فراوان داشتند و در ۱۴۰۰ سال بعثت پیامبر اسلام(ص) می بینیم آن ۱۰ سال اسوه که ایشان حکومت کردند بهترین حکومت بود چون قرآن کریم را نمی توان تحریف کرد اما اسلام و مسلمانی تحریف می شود.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: با گذر زمانی اندک به اسم پیامبر(ص) و دین افرادی که تا آخرین تیر ترکش خود با ایشان جنگیدند جای ایشان نشستند و این کار بوسیله تزویر انجام شد.
وی تصریح کرد: افرادی به نام دین با تزویر اعلام کردند که اطاعت از فاسق ترین افراد واجب است و این حیله مثل یک حجاب بین واقعیت و وضع موجود است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امسال در ایام حج طوفانی در مکه رخ داد و پرده های کعبه را تکان داد امام جمعه ای از کشور مراکش در خطبه نماز جمعه اش گفت که این قضیه ۲ بار رخ داد که یکبار در زمان ظلم بنی عباس و این علامت سقوط بنی عباس بود و امروز هم شاید مردم از شر آل سعود خلاص شوند.
وی گفت: بعد از اینکه ضعف ها جامعه اسلامی را گرفتار کرد و علاوه بر این استبداد داخلی استعمار خارجی هم اضافه شد بار انسان ها دو برابر بر دوششان گذاشته شد.
وی افزود: شیوه تبلیغات دموکراسی غرب به نام یک تمدن درآمد و انسان هایی برای کسب شخصیت، عاشق دموکرات غرب شدند اما نتیجه آن این است که در عوامل تاریخی در طول تاریخ بصیرت را از بشر گرفتند، اروپایی هایی که با صد دروغ قاره آمریکا را تشکیل دادند تمدن سازی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: همچنان که ۷۰ سال است فلسطین را اشغال و به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی و آسیا از برنامه آنها بود و با حیله و تزویر برای مردم یک تمدنی را مطرح می کنند اما باطن آن همین سابقه استکبار است.
وی افزود: مهد آزادی اروپا فرانسه است و این ها می خواهند آزادی به مردم بدهند هروقت به پیامبران الهی اهانت شود فرانسه می گوید این آزادی است اما اگر کسی در فرانسه بگوید افسانه هلوکاست قابل تردید است آن فرد را زندانی می کند.
وی اظهار داشت: روژه گارودی یک دانشمند فرانسوی است که در تحقیقاتش نسبت به هلوکاست تردید کرد که وی را زندانی کردند و در همین ایام در فرانسه بر سر مردم خود به دلیل یک سوال آنها که می گویند چگونه می شود یک درصد ثروت کشور بین ۹۹ درصد جمعیت توزیع می شود! مردم را با چوب و چماق شکنجه می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: غرب به عنوان یک تمدن خود را مطرح می کند که اگر کسی پرده را کنار بگذارد می بیند که چه واقعیاتی وجود دارد اینها دم از آزادی می زنند و بدتر از آنها افراد سفیه بوده که بصیرت خود را باخته اند و جابجایی مسائل را نمی فهمند و این افراد داخل کشور بوده و مردم عادی نیستند بلکه نخبه هستند.
وی افزود: اعطای آزادی غرب به هر کشوری این است که شهروندان هنجارهای خود را بشکنند و این آزادی را غرب می دهد و از شراب و انواع کارهای خلاف و ضد دین پشتیبانی می کنند و نامش را آزادی می گذارند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: کتاب حجاب القلوب هزار سال قبل نوشته شده و در آن بشارتی از پیامبر اسلام(ص) آمده در آخرالزمان فردی از نسل پیامبر(ص) اسمش روح الله است که از طرف خدا تایید شده و پرده های مکر وحیله را کنار می زند.
وی افزود: برای ظهور امام زمان(عج) همین رفع حجاب است که مردم به عنوان بصیرت به وضع موجود قانع نشده و کمک بخواهند تا خداوند حجتش را بفرستد و در آنجا آمده که روح الله حجاب تزویر را کنار می زند و جریان جدیدی که از ۴۰ سال قبل آغاز شد امروز دنیا را از خواب غفلت بیدار می کند تا جوامع بشری حق خود را از ستمگران بگیرند.
وی یادآور شد: اتفاق هایی که در فرانسه، اروپا و… رخ می دهد آثاری است که از انقلاب اسلامی ایران صادر می شود و اینکه ایالات متحده آمریکا با شکست از بعضی جاها فرار می کند به این دلیل است که مردم هوشیار شده اند.
امام جمعه بیرجند گفت: با این همه جنایت و رسوایی اما در کنار روشنگری ها دیده می شود که بعضی خودی ها منویات خارجی را انجام می دهند، چون دشمن از پشت مرز نمی تواند کاری کند و زحمت کسانی که مجاهدت می کنند چندین برابر می شود.
وی افزود: تا کی به دنبال این حزب و آن حزب و این روزنامه و دزدی و اختلاس و .. باشیم آیا وقت آن نیست تا نسبت به این دنیای رسوای غرب و این ستم ها اساس کارشان هم سلطه بر جهان است برائت بجوییم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*