در همایش عمومی فرماندهان ومدیران انتظامی استان مطرح شد: تلاش و خدمات نیروهای انتظامی در راستای امنیت مردم عین عبادت است

امروز خراسان جنوبی- گروه خبر / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، تلاش و خدمت نیروهای نظامی و انتظامی در راستای امنیت مردم را عین عبادت دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در همایش عمومی فرماندهان ومدیران انتظامی استان در مجتمع فرهنگی ایثار بیرجند گفت: انسان همواره برای اصلاح جامعه ابتدا باید خودش را به عنوان اولین متهم مواخذه کند. وی با بیان اینکه انسانی که برای خدا و رضای خدا خالصانه کار می‌کند همیشه در آرامش است، افزود: این همه جنگ و جدل، کشت و کشتار در جهان از خامی انسان است البته انسان‌های کامل نیز براساس اهداف الهی بعضاً در جنگ هستند اما این جنگ در راستای صلح و تصفیه صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در هر امری چنانچه مسئله اول خدا و رضای خدا باشد آن عمل مورد رضای پروردگار است اما اگر انگیزه‌هایی جز رضای خدا و انگیزه‌های معنوی و الهی در کاری مدنظر باشد آن کار مردود خواهد بود.
وی اضافه کرد: حقوق دیگران تنها پول و مادیات نیست بلکه آبرو، سیاست و…را نیز شامل می شود که باید مورد توجه قرار گیرد. فرمانده انتظامی استان نیز در این همایش گفت: همایش عمومی فرماندهان ومدیران انتظامی هرساله در همین ایام با هدف بررسی عملکرد یکسال گذشته و تبیین و بررسی مأموریت‌ها و برنامه‌ها تا پایان سال و سال آینده برگزار می‌شود که امسال از حضور نماینده ولی فقیه در استان و سایر صاحب نظران و کارشناسان به ویژه مقامات قضایی استان در این همایش استفاده کرده‌ایم.
با قاطعیت با تخلفات حوزه اقتصادی برخورد می‌کنیم
سردار مجید شجاع مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از مأموریت‌های پلیس ذکر کرد و افزود: با جدیت پیگیر این موضوع در استان بوده و هستیم و اگر چه مفاسد در حوزه اقتصادی در استان آنچنان عمده و قابل توجه نیست اما در حوزه رصد عملکرد مؤسسات اعتباری و بحث احتکار کالاها با همکاری دستگاه قضا و صنعت، معدن و تجارت استان به صورت قاطع و مستمر پیگیر شناسایی و برخورد با تخلفات احتمالی هستیم.
سردار شجاع در پایان تصریح کرد: ما نیروهای انتظامی استان به صورت شبانه روزی و با تمام توان و قدرت از امنیت و سلامت مردم شریف خراسان جنوبی محافظت می‌کنیم تا مردم در تمامی نقاط استان در امنیت کامل به کار و زندگی خود برسند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*