حوادث

جاده مرگ باز هم قربانی گرفت
برخورد ۲ خودرو با ۶ کشته و مجروح
بر اثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با سواری دانک‌فانگ در گردنه خونیک محور بیرجند- قاین دو نفر جان باخته و چهار نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند. محور بیرجند – قاین یکی از پرخطرترین محورهای جاده‌ای استان بوده که به گفته مدیر کل راه‌وشهرسازی خراسان‌جنوبی ۴۰ درصد تصادفات استان در این محور رخ می‌دهد و تبدیل آن به بزرگراه در دوران مدیریت آخوندی علی‌رغم وعده‌های وی مبنی تزریق پول به این پروژه به دلیل مشکلات مالی پیمانکاران با کندی روبرو است.
سقوط کارگر ساختمانی داخل چاله آسانسور در بیرجند
کارگر ساختمانی حوالی خیابان عدل بیرجند ظهر دیروز در چاله آسانسور سقوط کرد. رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: با اعلام خبر در ساعت ۱۱ و ۳۶ دقیقه دیروز، مبنی بر سقوط کارگر ساختمانی داخل چاله آسانسور بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ به محل حادثه اعزام شدند. حسینی با بیان اینکه کارگر ساختمانی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی از طبقه سوم ساختمان در حال ساخت به داخل چاله آسانسور سقوط کرده بود، افزود: آتش نشانان با استفاده از امکانات موجود، کارگر مصدوم را از داخل چاله بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
کشف ۳۶۲ کیلوگرم تریاک در “نهبندان”
فرمانده انتظامی استان گفت: طی سه عملیات جداگانه در شهرستان نهبندان ۳۶۲ کیلوگرم تریاک کشف شد. سردار”مجید شجاع” اظهار داشت: در اجرای سی و سومین مرحله از طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سال ۹۷ و در پی تلاش بی وقفه اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی و فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان اطلاعلاتی به دست آمد که قرار است محموله سنگین مواد مخدر به سرکردگی فردی معلوم قاچاق شود که موضوع به صورت ویژه پیگیری شد. وی بیان داشت: مأموران با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در عملیاتی ضربتی دو متهم را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان ۲۰۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان خرسان جنوبی افزود: در دو عملیات جداگانه دیگر نیز در فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از دو دستگاه خودروی سواری ۱۵۶ کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*