اخبار کوتاه

ورود سامانه بارشی به خراسان جنوبی
امروز خراسان جنوبی- گروه خبر
کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نفوذ تدریجی امواج ناپایدار به جو استان بارش باران گاهی با رعدو‌برق، وزش تندباد و تشکیل مه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. زارعی افزود‌:امروز بارش‌ها با شدت کمتر و به صورت پراکنده است و برخی مناطق همچون حاجی‌آباد، سرایان و نهبندان بیشتر از آن برخوردار خواهند شد.
استارت آپ ویکند فردوس برگزار می شود
مدیر مرکز رشد شهرستان فردوس اعلام کرد: استارت آپ ویکند فردوس از ۳۰ آبان تا ۲ آذر ماه به مدت ۳ روز در مجتمع فرهنگی هنری فردوس برگزار می شود. امیر عبدالهی تصریح کرد: موضوع این استارت آپ ویکند عمومی و آزاد می باشد و ۱۱۰ نفر با ایده های مختلف در این رویداد ثبت نام کرده اند.
۲۵۰ میلیون تومان به روستای چنشت سربیشه اختصاص یافت
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سربیشه گفت: امسال ۲۵۰ میلیون تومان برای بهسازی بافت با ارزش روستای «چنشت» این شهرستان که یکی از روستاهای شگفت انگیز ایران است، اختصاص یافت. حمید حاجی زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: با این اعتبار جداره سنگی، کاهگل، بن ملات، اجرای سافترک پشت بام، اجرای رخ بام، قاب گچی و رنگ آمیزی درب و پنجره های این روستا انجام می شود.
همزمان با هفته بسیج؛ ۷۲ برنامه فرهنگی در سرایان اجرا می شود
فرمانده سپاه شهرستان سرایان گفت: ۷۲ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان سرایان اجرا می شود. محسن امانتی در نشست خبری اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار و میراث گران بهای حضرت امام خمینی (ره) است که در اجرای مأموریت های خود مهر تائید را از مقام معظم رهبری دریافت کرده و این خود برای تداوم حرکت بسیج بسیار حائز اهمیت است.
دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی پایان یافت
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی با معرفی دو اثر برگزیده نمایشی با نام‌های «زندگی به وقت برنگشتن » و«من آنجا نیستم» به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر به کار خود پایان داد.
اختصاص سهمیه ۶دستگاه اتوبوس بازسازی شده به بیرجند
۶ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به شهر بیرجند سهمیه داده شد. غلامپور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: وزارت کشور ۵ سایت را جهت بازسازی اتوبوس ها در نظرگرفته که از این محل سهمیه بیرجند ۶ دستگاه اتوبوس است.
بیش از ۵ تن گوشت قرمز گرم وارداتی در بیرجند توزیع شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: ۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی گرم وارداتی در خراسان جنوبی توزیع شد. داوود شهرکی افزود: مرحله اول توزیع این گوشت‌های وارداتی که اغلب از استرالیا وارد شده در مدت کوتاهی انجام شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*