مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی: ۱۱ روستای خراسان جنوبی از نعمت برق بهره مند شد

۱۱  روستای خراسان جنوبی از نعمت برق بهره مند شد

بیرجند- مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی از برق رسانی به ۱۱ روستای استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

محمد ابراهیم شرکاء در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۹۹.۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی با اشاره به بهره مندی ۱۰۰ روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از شبکه توزیع برق، بیان کرد: همچنین هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه برق هستند.

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی با بیان اینکه در هفته دولت امسال پروژه برق رسانی به ۱۱ روستای استان به بهره برداری رسید، عنوان داشت: برای بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال هزینه شده است.

شرکا، روستاهای شهنه خوسف، جوزان نوکی بیرجند، گلاب بالا و پائین و مهلوجان سربیشه، کلاته میرزا و زلیران درمیان، پوخاب و تل عارف نهبندان و چاه شهید دادرس و شهید پارسا در شهرستان فردوس را از جمله این روستاها برشمرد.

افتتاح ۱۳۲ پروژه برق رسانی

به گفته وی با برق رسانی به این ۱۱ روستا تعداد ۱۰۸  خانوار روستایی از نعمت برق برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی همچنین از افتتاح ۱۳۲ پروژه برق رسانی در این هفته خبر داد و  افزود: از این تعداد ۶۱ پروژه تامین برق و احداث شبکه، ۵۴ پروژه ترمیم و اصلاح شبکه و ۱۷ پروژه روشنایی معابر است.

شرکا، اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را ۲۱۳ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها ۹ هزار و ۵۸۲ خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*