اعزام تیم تیراندازی بسیج خراسان جنوبی در المپیاد کشوری بسیج

تیم تیراندازی نوجوانان استان به رقابت های بسیج ‌کشوری اعزام شد

سلمانی مربی تیم اعزامی خراسان جنوبی به رقابت های کشوری بسیج در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  گفت: تیم بسیج نوجوانان استان در بخش پسران به رقابت های کشوری بسیج که تا ششم شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان زنجان برگزار خواهدشد، اعزام شد.

وی افزود:محمد علی خزاعی، سعید نوری، رضا پردل در رشته تفنگ ، حسام آزادمنش در رشته تپانچه به مربیگری و سرپرستی احسان سلمانی و رفتاری در این رقابت ها نمایندگان استان خواهندبود.

 

 

 

 

 

 

 

خراسان جنوبی، میزبان چهارمین دوره مسابقات پهلوانی و کارگری کشور

رئیس انجمن ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور گفت: چهارمین دوره مسابقات پهلوانی و کارگری کشور آذرماه امسال به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

علی سنگکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات کارگری پهلوانی و کارگری کشور در حالی برگزار می‌شود که خراسان جنوبی برای سومین سال متوالی میزبان این مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۸ تیم از ۱۲ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند، افزود: پیش بینی می شود امسال تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر شود.

رئیس انجمن ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور با بیان اینکه استان میزبان می‌تواند با دو تیم در این مسابقات حضور یابد، تصریح کرد: ۹ داور این مسابقات را قضاوت خواهند کرد که این داوران از استان‌های مرکزی، اصفهان، تهران و خراسان جنوبی خواهند بود.

سنگکی با بیان اینکه در تیم داوری، سه داور بیرجندی هستند، خاطرنشان کرد: امسال مسابقات پهلوانی و کارگری کشور در دو بخش حرفه‌ای و آماتوری برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات آزاد در استان اصفهان در اواخر شهریورماه امسال و مسابقات آماتوری ورزش کارگری که مخصوص آن دسته از افرادی است که به تازگی به این ورزش روی آورده‌اند در نیمه دوم آبان ماه امسال در استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران کشور یادآور شد: خراسان جنوبی در اولین دوره مسابقات پهلوانی و کارگری کشور مقام اول و در سال گذشته در مجموع مدال‌ها مقام سوم را کسب کرد.

 

تیم کاراته بانوان شهرستان زیرکوه به رقابت های کشوری اعزام شد

ادیبیان رئیس هیئت ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  گفت: تیم کاراته شهرستان زیرکوه نماینده استان به رقابت های شین کیوکوشین کاراته کشوری که به میزبانی شهرستان شیراز با حضور ۵۵۰کاراته کا از ۱۵ استان برگزار خواهدشد، اعزام شد.

وی افزود: فاطمه و زهرا صادقی بمرود، نوروزی، قنبری،ناقعی، ریحانه و زهرا حسنی، شوری، قندی، صادقی، نوروزی نژاد به مربیگری براتی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا خواهندکرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*