پیمایشی دیگر از کوهنوردان سرایان

همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد
همایش پیاده روی با حضور مردم شهرستان بیرجند و مسئولان هیئت ورزش های همگانی و اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیئت ورزش های همگانی استان سال ۹۷ را سالی پربار برای هیئت استان در بعد همگانی، قهرمانی و فعالسازی کمیته های زیرشاخه انجمن ها ارزیابی کرد  و گفت: باید در بعد همگانی از هوای پاک و طبیعت زیبای استان در برگزاری همایش ها و گسترش بعد همگانی ورزش برای عموم مردم بیشتر استفاده کرد.
حسینی افزود: هیئت همگانی بیش از ۲۳ انجمن و کمیته زیرشاخه دارد، همانطور که بعد آموزش مهمترین عامل برای ارتقای سطح علمی و عملی ورزشکاران و مربیان است امسال سالی پربار در بعد آموزش خواهیم داشت. وی با اشاره به انجمن ها و  کمیته های زیرشاخه فدراسیون بیان کرد: امسال با برگزاری دوره های مربیگری و کارگاه های ورزش صبحگاهی، آمادگی جسمانی، ایروبیک، TRX (تمرینات معلق مقاومتی تمام بدن)، کراس فیت، اسپینینگ (دوچرخه ثابت سالنی) کار با دستگاه و رشته های زیرشاخه فعالیت ها را ادامه می دهیم. او عنوان کرد: با برگزاری جلسات و نشست های بیشتر با هدف تکمیل کمیته ها برنامه های خوبی در راستای فعال سازی رشته های جدید فدراسیون در استان خراسان جنوبی خواهیم داشت، همچنین در استان با اعزام افراد مستعد به دوره های آموزشی فدراسیون برای تربیت مدرس با عمل به هدف فدراسیون در راستای همگانی کردن فعالیت های ورزشی گام های جدیدی بر می داریم. به گفتۀ وی در راستای برگزاری مسابقات نیز مسابقات آمادگی جسمانی، ایروبیک، کراس فیت و رشته های فعال برگزار می شود.

برگزاری مسابقات کشتی در بیرجند
مسابقات قهرمانی استان در رده سنی خردسالان و نونهالان ۳۰ و ۳۱ فروردین به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک زیرکوه معرفی شد
در حکمی از سوی رئیس هیئت ژیمناستیک استان  ملیحه خسروی به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان زیرکوه منصوب شد.

پیمایشی دیگر از کوهنوردان سرایان
پیمایش و فرود در فضای معلق طاق سنگی و طبیعی خضری و غار فارسان توسط کارگروه غارنوردی هیئت کوهنوردی شهرستان سرایان انجام شد و همچنین پیمایش دره سبز رود توسط کارگروه دره نوردی شهرستان با میهمانانی از باشگاه احد مشهد مقدس خراسان رضوی انجام شد.

معرفی نماینده سبک کیوکوشین استان
فرهاد احمدی پیما به عنوان نماینده سبک کیوکوشین iku در خراسان جنوبی به مدت یکسال منصوب شد.

تعویض کفپوش سالن ایثار دیهوک تعویض شد
هدیه نوروزی  ورزش و جوانان به ورزشکاران دیهوک تعویض کفپوش سالن ایثار دیهوک بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت و گو با امروز خرسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه توسعه ورزش در سایه توسعه امکانات و کیفیت بخشی به خدمات ورزشی میسر خواهد شد از اتمام پروژه تعویض و بهره برداری از کفپوش سالن ایثار دیهوک خبر داد. قدیمی افزود: اعتبار تعویض کفپوش تنها سالن ورزشی نمایندگی ورزش و جوانان شهر دیهوک بالغ بر مبلغ  ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تخصیصی حوزه ورزش و جوانان تأمین شده است. وی ادامه داد: جوانان و ورزشکاران شهر دیهوک از هم اکنون می توانند در فضایی مناسب به رقابتهای مهیج جام رمضان بیاندیشند. او همچنین در بازدید از روستای اسفندیار و پروژه سالن ورزشی که از سال ۹۵ سخن از شروع و احداث آن بود از پیگیری ها و جریان مکاتبات اطلاع پیدا کرده در دیدار با اعضای شورای اسلامی روستای اسفندیار به اختصاص و تکمیل خانه ورزش روستایی اسفندیار در آینده نزدیک و اختصاص دو زمین ورزشی  فوتبال ساحلی به بخش دیهوک خبر داد و این اقدامات را در راستایی تحقق شعار توسعه همگانی وزارت ورزش دانست.

بانوان  فوتسالیست استان آماده رقابت با برترین های لیگ ۳
کدخدازاده مربی تیم فوتسال بانوان شهرستان بیرجند گفت:تیم های فوتسال شهرستان بیرجند و طبس در رقابت های لیگ فوتسال دسته سه کشور که بیست و هشتم فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی بوشهر برگزار می شود با حریفان کشوری رو در رو خواهند شد. وی افزود: در این دوره از رقابت ها که ۱۶ تیم حضور دارند ۸ تیم به لیگ دسته دوم کشور راه خواهند یالف.

استعداد های کم نظیر ژیمناستیک در قاین و زیر کوه
حسین بیابانی رئیس هیئت ژیمناستیک استان اولین بازدید از هیئتهای شهرستانی   درسال ۹۷ را اززیرکوه وقاین آغاز و استعدادهای این مناطق در رشته ژیمناستیک را توامند دانست.
رئیس هیئت ژیمناستیک دراین بازدیدعنوان کرد: زیرکوه از پتانسیل بالایی دراین رشته برخورداراست وباشروع فعالیت درمدت زمان کمتر ازدوماه باداشتن حدود ۶۰ ژیمناست این واقعیت رابه اثبات رسانده است. همچنین در دومین مرحله بازدید ازقاین استعدادهای بی نظیرورزشکاران این رشته رادراین شهرستان یادآور و توجه بیشترمسئولین ورزش و جوانان درخصوص تامین اعتبارات این رشته را خواستارشد.

اولین دوره لیگ جوانان والیبال قاین
جلسه قرعه کشی مسابقات والیبال جوانان با شرکت مربیان سرپرستان تیمها و رئیس و دبیر و اعضا هیئت والیبال روز گذشته در دفتر هیئت برگزار شد.
تیم های شرکت کننده درلیگ به ترتیب «جوانان رزدنبل، باشگاه بزرگمهرالف ، بزرگمهر ب،  جوانان خضری، جوانان ورزگ، باشگاه دانش والیبال(شیرمرغ)نقشه برداری برنا» خواهند بود و بازیها عصر پنج شنبه ها وجمعه در سالن آزادی قاین برگزار خواهد شد.

برنامه ریزی برای  هفته جوان در خوسف
کمیته برنامه ریزی گرامیداشت هفته جوان با حضور اعضای کمیته در محل اداره ورزش وجوانان خوسف برگزار شد.
در راستای برنامه ریزی برای گرامیداشت روز وهفته جوان این کمیته برگزار و برنامه های اجررایی شامل برگزاری دو همایش پیاده روی ، جشن روز جوان و برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات مرتبط به جوانان اعلام شد

درخشش شطرنج آیسک در مسابقات دانش آموزی
تیم دبستان شهید اسماعیلی شهر آیسک در مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان سرایان به مقام اول دست یافت.
محمد زاده رئیس هیئت شطرنج شهر آیسک عنوان کرد: تیم شطرنج آموزشگاه شهید اسماعیلی مقام اول آموزشگاههای شهرستان در مقطع ابتدایی را کسب کرد.در این تیم “ابوالفضل علمدار- محمد مهدی احمدی منفرد- طه نوری وامیر رضا اسماعیلی ” حضور داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*