اخبار ورزشی

باشگاه بزرگمهر قاینی قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهر اسفدن قاین شد
درشب پایانی وفینال مسابقات والیبال جام رمضان شهر اسفدن با شگاه بزرگمهر قاینی بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد . در شب پایانی و فینال مسابقات والیبال جام رمضان تیم باشگاه بزرگمهر قاینی با تیم مواد غذایی خاوری به میدان رفت، تیم با شگاه بزرگمهر توانست باامتیاز ۳ بر ۱ از حریف پیشی بگیرد وبه جایگاه اولی دست پیدا کند.وتیم مواد غذایی خاوری به نائب قهرمانی بسنده کرد .
اعزام دوچرخه سواران قاین به مسابقات قهرمانی کشور
دوچرخه سواران شهرستان قاین در دو رده سنی به مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور اعزام شدند.
مسابقات قهرمانی کشور درشهر یزد برگزار می شود. در این دوره از مسابقات ، حامد حسن پور و محمد رضایی در رده سنی بزرگسالان در رشته استقامت جاده و تایم تریل انفرادی و مجید جره و امیر حسین زراعتکار در رده سنی جوانان در این مسابقات رکاب خواهند زد.
برگزاری رقابت های کشتی لیگ منطقه یک نو نهالان خراسان جنوبی به میزبانی فردوس
هفته دوم رقابت های کشتی لیگ منطقه یک نونهالان استان خراسان جنوبی در سالن ورزشی شهید فخار جوان مجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزار شد. رئیس هیأت کشتی شهرستان فردوس گفت: در این دور ه از مسابقات ۴۵ کشتی گیر نونهال از شهرستان های طبس ، بشرویه و فردوس برای رقابت با یکدیگر به روی تشک رفتند. سید علی رحیمی در ادامه افزود: در این رقابت ها تیم فردوس در مقابل شهرستان های طبس و بشرویه ۳ بر ۷ و ۴ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد، در ادامه پیکار تیم های طبس و بشرویه با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ پایان پذیرفت تا طبس با بیشترین امتیاز مقام نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
سوت پایان مسابقات فوتسال جام رمضان درمیان به صدا درآمد
سوت پایان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان درمیان به صدا درآمد. با پایان یافتن مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان درمیان قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شد. مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان درمیان که با شرکت ۱۲ تیم از سطح شهرستان در سالن نجابت شهر اسدیه در حال برگزاری بود به کار خود پایان داد. در این دوره از مسابقات تیمها در دو گروه شش تیمی باهم به رقابت پرداختند و در پایان تیم پایگاه شهید شوشتری اسدیه به مقام قهرمانی دست یافت و تیمهای دهیاری گاویچ و گیتی گستر خاوران(نوزاد) به ترتیب دوم و سوم شدند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم مرحوم احسان رسولی روستای طاغان رسید.
قضاوت ۲ داور خراسان جنوبی در لیگ برتر فوتبال
۲ داور ملی خراسان جنوبی برای قضاوت در لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شدند. با اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، سید احمد موسوی و فرهاد فرهادپور ۲ داور خراسان جنوبی برای قضاوت در لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شدند. ۲۴ داور و ۴۸ کمک داور لیگ برتر هفدهم را قضاوت می کنند. دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال از ۱۴ تا ۱۸ تیر در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران واقع در شهریار برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*