اخبار شهرستانها

وزش تند باد در خراسان جنوبی
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: مطابق با الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی تا فردا پدیده وزش تندباد در استان و برای مناطق شرقی وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود. رضا برهانی افزود: به لحاظ شرایط دمایی تا فردا تغییر محسوسی رخ نخواهد داد. وی وضعیت جوی بیرجند تا ظهر امروز را صاف همراه با وزش باد شدید گاهی گرد وخاک ذکر کرد.
آغاز گازرسانی به دیهوک  و ۲۹ روستای طبس
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از عملیات اجرایی گازرسانی به شهر دیهوک و ۲۹ روستا از توابع شهرستان طبس خبر داد. “فرشید دشتی” اظهار داشت: این پروژه ها شامل اجرای ۱۵۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز ، احداث و نصب ۵ ایستگاه تقلیل فشار گاز درون شهری، احداث و نصب ۳ ایستگاه حفاظت کاتدیک و  نصب ۳۰۰۰ علمک گاز می باشد.
بانوان ۶۱ درصد داوطلبان کنکور در بیرجند
آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی روزهای پنج شنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم تیرماه در دانشگاه بیرجند برگزار می شود. در این آزمون ۵۴۰۵ نفر از داوطلبان شهرستان بیرجند حضور دارند که ۱۷۴۶ نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی، ۴۵۰ نفر در گروه آزمایشی هنر، ۲۴۴۳ نفر در گروه علوم تجربی و ۷۶۶ نفر در گروه آزمایشی زبانهای خارجی به رقابت می پردازند. داوطلبان این حوزه آزمون به لحاظ جنسیت ۳۳۰۹ (۲۲/۶۱)نفر زن و ۲۰۹۶ (۷۸/۳۸)نفر مرد هستند. باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری شهرستان بیرجند با حضور نماینده سازمان سنجش روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه از ساعت ۳۰/۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ در محل دانشکده هنر واقع در میدان شهدا، خیابان دانشگاه، پردیس شهدای دانشگاه بیرجند پاسخگوی داوطلبان می باشد. شایان ذکر است آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ در بیرجند و مراکز ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار می شود.
روسای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر
۴ شهرستان خراسان جنوبی منصوب شدند
رؤسای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ۴ شهرستان طبس، سربیشه، خوسف و فردوس در احکامی جداگانه از سوی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شدند.  محمدجواد فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه، مهدی ابراهیمی فرماندار شهرستان فردوس، سیدمهدی طلائی‌مقدم فرماندار شهرستان طبس و محمد شفیعی فرماندار شهرستان خوسف طی احکامی جداگانه از سوی عبدالرضا رحمانی وزیر کشور به عنوان رؤسای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان‌ها منصوب شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*