در پی برخورد برخی بازیگران و کارگردانان با اهالی رسانه کمپین «توهین به اهالی رسانه ممنوع» تشکیل شد

کمپین

کمپین «توهین به اهالی رسانه ممنوع» با هدف تاکید بر لزوم رعایت شأن و احترام اهالی رسانه و رسانه‌ها تشکیل شد تا فرصتی برای پیگیری حقوق همه اهالی رسانه باشد.

به گزارش ایسنا، در توضیح دلایل تشکیل این کمپین آمده است:

توهین اخیر یکی از بازیگران سینما و تلویزیون به اهالی رسانه موجی از نقد و نظر را بین افکار عمومی و به ویژه جامعه رسانه‌ای و هنری کشور ایجاد کرده است. از آنجا که توهین‌های برخی از بازیگران و کارگردانان به اهالی رسانه پیش از این هم رخ داده بود تعدادی از فعالان رسانه‌های فرهنگی تصمیم گرفتند این بار در نامه‌ای اعتراض خود را به توهین‌های بهناز جعفری که در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» شبکه یک سیما پیش آمد و سپس اظهار نظر ناشایست رامبد جوان مجری برنامه «خندوانه» شبکه نسیم و بازیگر و کارگردان، اعلام کنند ولی در میانه راه تعداد قابل توجهی از فعالان رسانه‌ای در بخش‌های مختلف خبری و همچنین فعالان عرصه روابط عمومی و عکاسان و منتقدان از سراسر کشور ابراز تمایل کردند که در این حرکت مشارکت داشته باشند تا به نوعی از حقوق همکاران خود دفاع کنند. لذا این حرکت به تشکیل کمپین «توهین به اهالی رسانه ممنوع» منجر شد که این کمپین قصد دارد در ادامه راه بر لزوم رعایت شأن و احترام اهالی رسانه و رسانه‌ها تاکید کند و فرصتی برای پیگیری حقوق همه اهالی رسانه باشد.

این کمپین در گام بعدی اقدام به نگارش نامه‌ای جامع به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد کرد تا بتوانیم پیگیر حقوق صنفی خود در همه ارکان آن باشیم. امضاها از ظهر روز ۲۵ خرداد تا ظهر ۲۷ خرداد جمع آوری شده و شامل بر ۶۱۹ نفر می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*