اخبار ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان تاکید کرد:
رفع محدودیت های فرهنگی برای ورزش بانوان استان
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: محدودیت های فرهنگی برای ورزش بانوان در استان وجود دارد که باید به دنبال راه کار مناسبی برای رفع این محدودیت هاباشیم تا بتوانیم بیش از گذشته ورزش بانوان را در سطح استان ترویج دهیم. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور در اولین جلسه هم اندیشی نواب رئیس هیات های ورزشی استان افزود: ورزش بانوان با کمبود امکانات ورزشی مواجه است که باید با پیگیری های مستمر مطالبات این قشر از ورزشکاران را مهیا کنیم. وی تاکید کرد: ادارات و ارگان ها رویکرد و نگاه خود به ورزش بانوان را در سطح ادارات نهادینه کنند. وی از مسئولین ادارات خواست جهت تحرکات بیشتر جسمی در بین بانوان شاغل برنامه ریزی های خاصی انجام دهند تا بانوان به راحتی به انجام حرکات ورزشی بپردازند.وی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جاری شاهد حمایت ویژه ای از سوی استانداری به ورزش بانوان در استان باشیم. در ادامه جلسه زهره جهانی سرپرست گروه بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان گفت: یکی از مشکلات ورزش بانوان استان عدم حمایت اسپانسر ها از تیم های ورزشی است که امیدواریم با تعامل فدراسیون ها در آینده میزبانی مسابقات کشوری را در استان داشته باشیم.
برگزاری رقابت های والیبال جام رمضان در نهبندان
مسابقات والیبال جام رمضان آقایان در نهبندان آغاز شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نهبندان، این رقابت ها با حضور ۶ تیم ورزشی(شهید جهانی، شهید هنرمند، بندان، شهید بخشی، بازرگانی و شهرداری)به صورت دوره ای از ۲۰ خردادماه جاری هر شب در سالن ورزشی شهید غازی برگزار می شود.
پیگیری دور حذفی رقابت های فوتسال جام رمضان بیرجند
رقابت های دور حذفی فوتسال جام رمضان شهرستان بیرجند با انجام ۴ دیدار پیگیری شد. در این رقابت ها که ۲۰ گل از خطر دروازه ها گذشت تیم مرکز آموزش محمدرسول ا…(ص) ۴ بر ۵ حریف خود تیم رعد پدافند (برنده در ضربات پنالتی) را شکست داد . تیم پیشگامان ب ۴ بر صفر موسسه ترک اعتیاد آینده را از پیش رو برداشت ، نیروی انتظامی ۵ برصفر شرکت خوان گستر را شکست داد و ایرانجوان (شهید ناصری ب) ۳ بر۲ دهیاری همچ را مغلوب کرد. لازم به ذکر است در رقابت های فوتسال جام رمضان رده سنی نوجوانان تیم موسی بن جعفر و ایرانجوان بر حریفان خود غلبه کردند و در رده سنی نونهالان نیز تیم ایرانجوان با نتیجه ۴ برصفر از سد تیم بنیاد گذشت و بازی تیم های پیروزی و سرخپوشان مساوی پایان یافت.
معرفی تیم های راه یافته
به دور دوم رقابت های فوتسال فردوس
تیم های راه یافته به دور دوم رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس مشخص شدند. در این رقابت ها تیم های امید عماد نظام، آبگرم معدنی، جواهری داماس، دهیاری خانکوک، مسجد ثامن الحجج بازار، جواد الائمه آیسک، رحمانی، بیمه معلم (طالب زاده) و یعسوبی در پایان ۶ شب رقابت جذاب توانستند به دور دوم راه پیدا کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*