گفته می شود

*گفته می شود عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ناکارآمدی و ناتوانی دولت در حل مشکلات، گفت: جبهه مردمی دنبال ایجاد تحول در جامعه و روی کار آمدن افراد کارآمد و متخصص است. سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند و باید تغییری در دولت ایجاد شود، اظهار داشت: دولت نشان داده که ناکارآمد است و هر روز مشکلات بر روی هم انباشته می‌شوند.

 

 

 

 

*گفته می شود دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ما با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ایم، گفت: روحانی شرط و شروط ما را نپذیرد از وی عبور می‌کنیم. محمد زارع فومنی درباره آخرین تحرکات انتخاباتی و استراتژی‌های حزب متبوع خود برای انتخابات سال ۹۶، اظهار داشت: قطعاً حزب مردمی اصلاحات در انتخابات آینده به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات خواهد شد و هیچ ائتلافی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نخواهیم کرد.

 

 

 

 

 

*گفته می شود یک مقام آگاه گفت: یکی از بدهکاران کلان به یک بانک شبه دولتی می‌خواهد گزینه مورد نظر خود را به عنوان مدیرعامل جدید به این بانک تحمیل کند. وی گفت: یکی از نمایندگان مجلس که پیش از این مدیرعامل یک تعاونی اعتباری  نیز بوده است، برای تشکیل بانک «الف» ۶۰۰ میلیارد تومان از یک بانک شبه دولتی که اخیرا درگیر فساد و معوقات پرداخت نشده بوده است، وام دریافت می‌کند که آن را نزد بانک مرکزی به عنوان سرمایه اولیه تودیع کند و اکنون از بزرگترین بدهکاران این بانک شبه‌دولتی محسوب می‌شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*