اخبار ورزشی

کاشت نهال به یاد۵۹ شهید ورزشکار استان در بیرجند
۵۹ اصله نهال به یاد شهدای ورزشکار خراسان جنوبی در بیرجند کاشته شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و فرارسیدن هفته شهدا ۵۹ اصله نهال به یاد شهدای ورزشکار استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان در محل سالن ورزشی فجر انقلاب بیرجند کاشته شد.

 

 اعزام تیم آمادگی جسمانی آقایان استان به رقابت های کشور
تیم آمادگی جسمانی آقایان خراسان جنوبی به رقابت های کشور اعزام شد. این رقابت ها به مدت ۴ روز و میزبانی تهران از امروز آغاز می شود. امیرحسین عظیمی در رده سنی بالای ۲۰ سال، روح ا… نوفرستی در رده سنی بالای ۳۰ سال و توتون چی در رده سنی بالای ۴۰ سال به سرپرستی وکیل زاده و مربیگری توتون چی به مصاف حریفان خود می روند.
برگزاری کارگاه دوپینگ و مکمل های غذایی ورزش در بیرجند
کارگاه یک روزه دوپینگ و مکمل های غذایی در ورزش با حضور ۱۲۰ ورزشکار ، مربی و صاحبان باشگاه های استان برگزار شد. در این کارگاه شرکت کنندگان با روش های تغذیه صحیح ورزشکاران، عوارض مکمل های ورزشی و نحوه استفاده از آن آشنا شدند. مدرسی این دوره را دکتر شهرام فرج زاده متخصص علوم ورزشی و استاد دانشگاه برعهده داشت.
طناک سفلی قهرمان فوتبال
 روستایی سربیشه
مسابقات فوتبال روستایی شهرستان سربیشه با قهرمانی  تیم طناک سفلی پایان یافت.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتبال روستایی شهرستان سربیشه با حضور ۶ تیم از روستاهای بخش مود برگزار شد. در فینال این رقابت ها  تیم طناک سفلی با نتیجه ۳بریک تیم چشمه رچ را شکست داد و قهرمان شد. میزبانی طناک سفلی از هفته اول بهمن آغاز شده بود که با برگزاری دیدار فینال به کار خود پایان داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*