آخرین خبر :

روی خط ورزش

خسروی رئیس هیات فوتبال بیرجند شد
خسروی رئیس هیات فوتبال بیرجند شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، خسروی ریاست هیات فوتبال بیرجند را برعهده گرفت. وی  همچنین رئیس فعلی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند است . گفتنی است پیش از این  ریاست هیات فوتبال بیرجند برعهده محمدرضا سمیعیان بود.

 
کسب مقام دوم  نماینده استان در مسابقات موتورسواری 
نماینده خراسان جنوبی در مسابقات موتورریس بانوان کشور در کلاس ۱۲۵ سرعت مقام دوم را کسب کرد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، نخستین مسابقه موتور ریس بانوان در کلاس ۱۲۵ سرعت با حضور ۳۰ بانوی موتورسوار از سراسر کشور در پیست اتومبیلرانی شهید چمران کرج برگزار شد. در این رقابت بهنازشفیعی مقام اول را کسب کرد، هانیه شکیبی از خراسان جنوبی که به طور مستقل در این رقابت ها شرکت کرده بود دوم شد و شادی بیک وردی  مقام سوم را کسب کرد. همچنین کاپ اخلاق این رقابت ها به نیلوفر رویت وند اهدا شد.

 
در پنجمین جلسه مجمع خیرین ورزش یار استان مطرح شد:
ورود خیرین برای توسعه زیر ساخت های ورزشی
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:  باید برنامه ریزی به صورتی باشد تا خیرین در تمامی حوزه های مختلف ورزشی از جمله فرهنگی ،ورزشی و توسعه زیر ساخت ها ورود پیدا کنند.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور در پنجمین جلسه مجمع خیرین ورزش یار استان گفت: با توجه به اینکه در بحث خیرین از سوی وزارت ورزش و جوانان جایگاه خوبی داریم حمایت  خیرین نیز در زمینه های مختلف ورزشی اهمیت دارد.  گفتنی است در پایان سینا سرحدی ،رئیس هیات مدیره مجمع  به ارائه برنامه های در دست اقدام و چگونگی برگزاری همایش هم اندیشی با دیگر اعضا و خیرین پرداخت.

 
تیم جهان بخش فاتح رقابت های
 والیبال بانوان بیرجند
تیم جهان بخش در رقابت های والیبال بانوان جام فجر مقام نخست را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال بانوان بیرجند گرامیداشت دهه فجر با حضور ۷ تیم در دو گروه ۳ و ۴ تیمی برگزار شد . در این رقابت ها پس از انجام ۱۳ بازی تیم های جهان بخش ، نوجوانان و سی گل دو مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*