اخبار ورزشی

تیم های برتر جشنواره ورزشهای بومی محلی طبس معرفی شد
نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی و محلی در روستای دشتغران بخش مرکزی شهرستان طبس برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان طبس گفت:همزمان با ایام دهه فجر نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی و محلی در روستای دشتغران بخش مرکزی شهرستان طبس برگزار شد. رجبی افزود: در بخش آقایان این جشنواره مسابقات قهرمانی طناب کشی با حضور  ۸۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم برگزار شد که در پایان تیم طناب کشی حضرت فاطمه (س) طبس اول شد و تیم شهرداری دشتغران مقام دوم را کسب کرد.  وی ادامه داد: در مسابقات دال پلان خواهران نیز ۴۰ بانوی ورزشکار در قالب ۱۰ تیم به رقابت پرداختند که تیم‌های شهید علیزاده، عقاب و شهید کاوه بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. وی خاطر نشان کرد: در مسابقات داژبال (وسطی) خواهران ۸۴ بانوی ورزشکار در قالب ۱۲ تیم به مصاف هم رفتند که تیم روستای دشتغران قهرمان شد و تیم‌های شهید شیردل و شهید مهاجریان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

 
همزمان با اختتامیه جشنواره استعدادیابی استان صورت گرفت:
شناسایی دختران و پسران مستعد ورزش قهرمانی
آیین اختتامیه جشنواره استعدادیابی خراسان جنوبی با شناسایی دختران و پسران مستعد ورزش قهرمانی در ۴ رشته ورزشی والیبال، سه گانه، شمشیربازی و هندبال برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: برگزاری جشنواره‌ استعدادیابی زمینه ساز شناسایی استعدادهای نهفته رشته های مختلف ورزشی و پرورش آنان در بحث قهرمان پروری است. دکتر افضل پور همچنین افزایش دانش مربیان، ارتقای سطح علمی وتمرینات مستمر ومنظم ورزشکاران را از شاخص های مهم ،درکسب موفقیت های آتی ورزشکاران در میادین کشوری و بین المللی ذکر کرد .گفتنی است در پایان این جشنواره که با باحضور بیش از۷۰ورزشکارمستعد برگزار شد از مربیان برتر طرح استعدادیابی، کارشناسان ورزش و روسای هیئت های ورزشی استان تجلیل شد.

 
برگزاری همایش پیاده روی  آدینه در بیرجند
نوزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی آدینه در بیرجند برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، نوزدهمین همایش پیاده روی خانوادگی آدینه در  مسیر بند دره شهرستان بیرجند با حضور حجت الاسلام دکتر رضایی امام جمعه شهرستان بیرجند،دکتر افضل پور مدیر کل ورزش و جوانان،سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) وجمع کثیری از مردم برگزار شد و در پایان این همایش به تعدادی از حاضران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 
معرفی برترین های شطرنج برق آسا در بیرجند
مسابقه برق آسا از سری رقابت های جشنواره زمستانی هیئت شطرنج با حضور ۲۶ نفر در ۷ دور به روش سوییسی برگزار شد که «مصطفی شاه دادی » ، «مرتضی زمانی» و «علی رمضانی» به ترتیب اول تا سوم شدند. «اشکان خسروی» بالاترین مقام رده نوجوانان و « مهرنوش آرمند» بالاترین مقام رده بانوان را کسب کردند.

 
قهرمانی زیرکوه در رقابت های  سه جانبه کیوکوشین کاراته استان
اولین دوره مسابقه سه جانبه کیوکوشین کاراته با قهرمانی شهرستان زیرکوه پایان یافت.به گزارش امروز خراسان جنوبی، بمناسبت گرامیداشت دهه فجر یک دوره مسابقه سه جانبه کاراته با حضور ۷۰ ورزشکار از شهرستان های زیرکوه، قاین و اسفدن به میزبانی شهرستان زیرکوه برگزار شد. در پایان این رقابتها تیم شهرستان زیرکوه باکسب بیشترین مدال اول شد و تیم های اسفدن و قاین به ترتیب دوم و سوم شدند.
گفتنی است نفرات برتر این دوره از رقابتها به مسابقات قهرمانی کشوری سبک کیوکوشین ساکاموتوی کشور که در ۲۹بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار میشود اعزام می شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*