اخبار ورزشی

آغاز طرح استعدادیابی هندبال
و شمشیربازی از امروز
طرح استعدادیابی دو رشته هندبال و شمشیربازی از امروز آغاز می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، طرح استعدادیابی دو رشته هندبال و شمشیربازی امروز و فردا در دو بخش دختران و پسران در رده های سنی ۹ تا ۱۴ سال از ساعت ۸ صبح در پایگاه قهرمانی ورزش بیرجند برگزار می شود.
فرماندار خوسف در شورای ورزش عنوان کرد:
 برای توسعه ورزش مشکل بیمه و هزینه های جاری سالن برطرف شود  
فرماندار خوسف گفت: برای توسعه ورزش باید مشکل بیمه و هزینه های جاری سالن های ورزشی به هر نحو ممکن حل شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی؛ محمد شفیعی در جلسه شورای ورزش شهرستان خوسف با بیان اینکه در تمام پارک ها وفضاهای سبز زمین های فوتسال و والیبال در نظر گرفته شود، تصریح کرد: در تمام روستاهایی نیز که زمینی جهت ورزش جوانان در نظر گرفته نشده دهیاران پیگیری نمایند تا زمینی برای امر ورزش تسطیح شود.
میزبانی بیرجند در رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کارگران شرق کشور
رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کارگران شرق کشور به میزبانی بیرجند از ۱۵ بهمن ماه در مجموعه ورزشی کارگران سایت اداری بیرجند برگزار می شود.
برگزاری مسابقات گلف به مناسبت دهه فجر
با توجه به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هیات گلف استان در نظر دارد یک دوره مسابقات گلف استانی برگزار کند. به گزارش روابط عمومی هیات گلف استان، مریم بهدانی، رئیس هیات گلف خراسان‌جنوبی اظهارکرد: این دوره از مسابقات  ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۱:۳۰ در زمین گلف استان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*