آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

جاده بیرجند – سه قلعه سرایان مسدود است
جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به دنبال بارش باران و جاری شدن سیلاب، جاده بیرجند به سه قلعه سرایان مسدود شده است. سرهنگ حسین نیکمرد در گفتگو با ایرنا افزود: با توجه به بارش باران، جاده های استان لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط کامل در این مسیرها حرکت کنند. وی ادامه داد: همچنین جاده دیهوک – راور در کیلومتر ۱۶ منطقه زنوغان به علت آبگرفتگی و تخریب آسفالت، تردد خودروها در آن به کندی صورت می گیرد. وی گفت: به علت بارش خفیف برف، جاده بیرجند – قاین لغزنده است.
کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حِرَف و صنایع
خراسان جنوبی تشکیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: برای نخستین بار کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حرف و صنایع استان خراسان جنوبی تشکیل شد. محمد سنجری از تشکیل اولین کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی پس از گذشت ۱۲ سال از تقسیم استان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: نقش و اهمیت کانون کارفرمایی در تصمیم‌گیری‌ها، وضع قوانین و دخالت در امور مربوط به جامعه کارفرمایی در مجامع قانونی بسیار حائز اهمیت است.

 
میزان بارندگی ها در خراسان جنوبی اعلام شد
مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به میزان بارندگی ها تا ظهر روز گذشته گفت: میزان بارندگی ها در شهرستان طبس هشت میلی متر، فردوس ۱۵ میلی متر، قاین ۵۶ و بیرجند نیز ۱۳ میلی متر بوده است.  علیرضا خندان رو در گفت و گو با مهر، افزود: همچنین میزان بارندگی ها در شهرستان سرایان ۴۵ میلی متر، حاجی آباد ۲۸ میلی متر، بشرویه پنج میلی متر، سربیشه ۱۹ میلی متر و درمیان نیز ۱۰ میلی متر بوده است. وی گفت: بیشترین میزان بارندگی طی تا ظهر روز گذشته در محمدآباد قاین با ۶۱ میلی متر بوده است. وی با بیان اینکه در عرصه های شمالی استان بارش تگرگ و تشکیل پدیده مه را خواهیم داشت، گفت: همچنین در شهرستان های خضری، قاین، زهان، درمیان، حاجی آباد و سربیشه بارش های پراکنده برف را نیز خواهیم داشت.

 
پیش فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفند
 در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت‌های نوروزی ۹۶ از اول اسفند ماه خبر داد. به گزارش تسنیم، جعفر شهامت اظهار داشت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی از تاریخ یکم اسفند ماه امسال به صورت اینترنتی و از پانزدهم اسفندماه نیز به صورت همزمان اینترنتی و حضوری در دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان خراسان جنوبی انجام می شود. وی افزود: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از تاریخ ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ در سطح استان به صورت رسمی شروع خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*