گفته می شود

گفته می شود همزمان با رونمایی از مقبره سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی انتقادات مردم نیز آغاز شده است. اعتراض مردم به این جهت است که نوشته‌های قبر و مقبره مؤذن‌زاده به حروف لاتین است و انتقادکنندگان، این اقدام را شیطنت جریان پان‌ترکیسم می‌دانند.

 گفته می شود آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد با اشاره به بعد عملی مبارزه با خشونت علیه زنان گفته ‌من به عنوان یک معمر و روحانی شرمنده‌ام که نتوانسته‌ایم جامعه را اخلاقی کنیم. هدف دین اخلاق است. ما نتوانستیم این را آموزش دهیم. آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همه ما باید سرافکنده باشیم. باید بسیج شویم تا اخلاق را نجات دهیم.

آغاز به‌کار «بادیگاردهای زن» در محافظت از شخصیت‌ها

سردار هدایت البرزی، فرمانده یگان حفاظت از شخصیت‌های ناجا با اشاره به فراهم شدن امکان جذب نیروی زن به عنوان محافظ، اظهار داشت: در حال حاضر سازوکارهایی به وجود آمده تا از محافظان زن نیز در ماموریت‌های یگان حفاظت از شخصیت‌ها استفاده شود. وی ادامه داد: البته محافظان خانمی که در این یگان آموزش دیده‌اند بیشتر برای حفاظت از میهمانان زن خارجی در اجلاس‌های بین‌المللی استفاده می‌شوند تا بتوانند به راحتی وظایف حفاظتی خود را در کنار آن شخصیت‌ها انجام دهند.

هیچ روایتی درمورد لزوم اطاعت از منتخب مردم نداریم

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در جمع مدیران وفرماندهان عالی ناجا، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: اطاعت از خداوند، سلسله مراتبی دارد که شامل اطاعت از خداوند، پیامبر (ص) و اولی الامر می‌شود؛ همان گونه که در زمان حضرت علی (ع)، اطاعت از مالک اشتر به عنوان نماینده آن حضرت، در واقع اطاعت از حضرت امیر (ع) و پیامبر (ص) و خداست؛ اطاعت از ولی امرمسلمین که حجت شرعی بر اطاعتش وجود دارد نیز اطاعت از امام عصر (عج)، پیامبر (ص) و خداست؛ لذا امام (ع) می‌فرماید: رد کردن بر چنین فقیهی، رد بر امام زمان (عج) است و آن نیز در حد شرک بالله است! وی ادامه داد: اما هیچ روایتی نداریم اطاعت از کسی که با رأی اکثریت مردم سر کار آمده، واجب و در حکم اطاعت از امام (ع) و خداوند است! آری؛ تنها در صورتی که ولی فقیه فردی را منصوب کند، اطاعتش واجب می‌شود؛ لذا امام (ره) فرمود: اگر فردی به اتفاق آراء انتخاب شود ولی از سوی ولی فقیه نصب نشود، اطاعت از او اطاعت از طاغوت است.

 گفته می شود عبدالرضا داوری با بیان اینکه به سه سال حبس قطعی محکوم شده ، مدعی است که حکم جلب سیار و ورود به منزل برای او صادرشده و البته در مقابل این حکم مقاومتی نخواهد کرد این فعال رسانه‌ای نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی حکمی که برای او در روزهای اخیر صادر شده است، اظهار کرد:‌در سال ۹۳ من صفحه‌ای در فیس بوک داشتم که بعد از مدتی فعالیت هک و مدیریتش از دست ما خارج شد که همان موقع هم در سایت شخصی‌ام اعلام کردم. وی ادامه داد: بعد از حدود یک ماه احضاریه‌ای از شعبه ۴ بازرسی دادسرای فرهنگ و رسانه دریافت کردم و پرینتی به من نشان دادند که به خاطر سه فقره کامنت، دادستانی علیه من اعلام جرم کرده بود ،این کامنت‌ها مصداق توهین به مقام معظم رهبری، توهین به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و تبلیغ علیه نظام تشخیص داده شده بود. داوری افزود: هر چقدر توضیح دادم که کنترل کامنت‌ها در اختیار من نیست و در فیس بوک افراد مختلف و ناشناس می‌توانند کامنت بگذارند و در عین حال اگر متن‌های منتشر شده‌ی من بررسی شود مشخص است که همیشه تلاش کردم طبق قانون متن‌هایم را منتشر کنم و این مطالب با روح مطالب من سازگار نیست ، قبول نکردند.

 

گفته می شود مصطفی راستینه، مدیر عامل بنیاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با اشاره به روابط جنسی و استفاده از مواد نیروزای جنسی در پسران متذکر شده تهاجم فرهنگی با هدف خانواده و دختران شروع شد و پس از آنها پسران ۱۰ الی ۱۸ ساله ما را هدف قرار داده‌اند و خطری که در راه است خیلی قویتر از تهاجم قبلی است؛ مسئولان اگر به هوش نباشند انفجاری در روابط جنسی خواهیم داشت که تا به‌حال دیده نشده است و این برای مملکت ما که مرکز جهان شیعه است، بسیار ناپسند و زشت است.

 

تکذیب کاندیداتوری صادق خرازی در انتخابات ۹۶

سیدمحمدصادق خرازی درباره خبر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، اظهار کرد: این حرف‌ها شایعه است چرا که من بستری هستم و حتی معلوم نیست زنده بمانم. الان که با شما صحبت می‌کنم دستگاه اکسیژن به من وصل است.

 

 گفته می شود الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما فکر می کنیم انتخابات در مرحله اول با پیروزی قطعی آقای روحانی به پایان می رسد و اصلا به دومرحله ای شدن انتخابات فکر نمی کنیم، اصلاح طلبان نگرانی برای برگزاری انتخابات یا مشارکت مردم و رای آوری روحانی ندارند، فقط نگران کارشکنی ها و بهم زدن بازی توسط رقباء هستند چراکه رقبا ما هر وقت احساس می کنند نمی توانند رقابت کنند بازی را بهم می زنند.

پرونده صادقی به دادگاه رفت

محمدجواد جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص جلسه صبح امروز هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان‌ گفت: در این جلسه ۱۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت؛‌ اولین مورد مربوط به سه مورد شکایت آقای فریدون از آقای کریمی قدوسی، نماینده مشهد است که دو مورد را هیأت نظارت بر خلاف وظایف نمایندگی تشخیص نداد و یک مورد به بررسی‌های بیشتر نیاز دارد. شکایت آقای ساداتی‌نژاد از آقای صادقی مورد بررسی قرار گرفته بود که هیأت نظارت صحبت‌های آقای صادقی را برخلاف وظایف نمایندگی تشخیص داد، متأسفانه هیأت نتوانست طرفین را به صلح و سازش بکشاند. بنابراین شکایت ایشان از آقای صادقی نماینده تهران به دادگاه فرستاده شد.

 گفته می شود علی مطهری اعلام کرده مدعی اصلی انقلاب امثال من هستند و معتقدم عده‌ای نااهل آمده‌اند و با ندانم‌کاری و گاه از روی هوای نفس دارند انقلاب را به انحراف می‌کشانند و هر روز دایره انقلابیون را محدودتر می‌کنند، برخی آرمان‌های انقلاب اسلامی مثل آزادی بیان و حقوق شهروندی را به بهانه حفظ نظام مخدوش کرده‌اند. ما به جای آنکه اپوزیسیون شویم، انقلاب را به مسیر اصلی برمی‌گردانیم. برخی از افراطیون را شست‌وشوی مغزی داده‌اند و از نظر روحی و بسته بودن فکر شبیه اعضای مثلا گروه فرقان یا گروه‌های تکفیری امروز شده‌اند.

گزینه‌ جبهه مستقلین برای انتخابات ۹۶

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران گفت: علی مطهری یکی از گزینه‌های این جبهه برای انتخابات ۹۶ است.قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران با اشاره به برنامه‌های تشکل متبوعش برای انتخابات سال ۹۶، اظهار کرد: تاکنون ۱۶ گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار داریم که آقای علی مطهری یکی از گزینه‌های ما محسوب می‌شود.وی با تاکید بر اینکه هنوز کاندیدای ما مشخص نشده است، گفت: جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان که حزب ما نیز در آن عضویت دارد در جلسه شورای مرکزی اخیر خود مصوب کرد که نامزد نهایی‌اش را تا دهه مبارک فجر اعلام کند.رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران خاطر نشان کرد:‌برخی از کاندیداهای مد نظر جبهه برنامه‌هایشان را در اختیار ما قرار داده‌اند.حشمتیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه‌های جبهه متبوعش برای انتخابات شورای شهر نیز گفت: تاکنون ۱۴۲ نفر را شناسایی کرده‌ایم و آنها نیز سابقه فعالیتهای خود را برای ما ارسال کرده‌اند اما زمان معرفی کاندیداهای شورای شهر پس از احراز صلاحیت اعلام خواهد شد.وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با آقای مطهری برای انتخابات سال ۹۶ تاکنون جلسه‌ای داشته‌اید گفت: بله با ایشان جلسه‌ای داشته‌ایم و آقای مطهری فعلا به احترام آقای روحانی اعلام کاندیداتوری نکرده است اما منتظر نظر ایشان هستیم.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

جبهه اصلاحاتی که سعید قاسمی پیشنهاد داد

سعید قاسمی گفت: فساد مثل یک سرطانی به جان نظام افتاده است باید نیروهای انقلاب پای‌کار بیایند و جبهه اصلاحاتی تشکیل بدهیم و مطالبه تغییر را داشته باشیم.ردار سعید قاسمی فرمانده دوران دفاع مقدس در خصوص علت عدم برخورد با حقوق‌های نجومی اظهار داشت: تا وقتی دولت کسانی که حقوق نجومی دریافت کرده‌اند را ذخیره نظام و امانتدار می‌داند بر برخورد با حقوق نجومی اتفاقی نخواهد افتاد.وی ادامه داد: اداره مالیات به جای اینکه روی درآمد کم مردم محروم و مظلوم مالیات ببندد بیاید برای دروغ و دروغ گویی برخی از دولتی‌ها مالیات وضع کند.سعید قاسمی گفت: فساد مثل یک سرطانی به جان نظام افتاده است باید نیروهای انقلاب پای‌کار بیایند و جبهه اصلاحاتی تشکیل بدهیم و مطالبه تغییر را داشته باشیم.این مطلب در سایت راه دانا منتشر شده است.

کواکبیان شکایت خود از کریمی قدوسی را پس گرفت

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از بررسی ۱۲ پرونده در جلسه امروز -سه شنبه- این هیات خبر داد و گفت: مصطفی کواکبیان که تنها شاکی جواد کریمی قدوسی برای انتشار سخنان وزیر امور خارجه است درخواست کرده که فعلا این شکایت در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح نشود.محمدجواد جمالی در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در پاسخ به این پرسش که آیا شکایت تعدادی از نمایندگان از کریمی قدوسی در مورد انتشار صحبت‌های منتسب به ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هیأت نظارت مطرح شد، اظهارداشت: تنها یک نماینده یعنی مصطفی کواکبیان از جواد کریمی قدوسی شکایت رسمی کرده است که وی روز گذشته در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت فعلا این شکایت مطرح نشود.وی افزود: به همین دلیل هیأت نظارت فعلا به این موضوع ورود نمی کند و مسکوت مانده است.این مطلب در ایرنا منتشر شده است.

 گفته می شود سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفته امیدواریم بعد از برجام و ادعای رفع تحریم ها، این تجهیزات که پیش از این جزو اقلام تحریمی بوده، را در اختیار ما قرار دهند. تا این لحظه به جز سگ های موادیاب، هیچ تجهیزاتی در اختیار ما قرار نگرفته ولی ستاد مبارزه با موادمخدر به جد در حال مذاکره است و امیدواریم هرچه زودتر این تجهیزات به دست ما برسد.وی تصریح کرد: این نکته جای تامل دارد که ما از امکاناتی که برای کشف جا سازی های پیچیده لازم داریم و اعتبارات کلانی نیاز داریم که تاکنون تامین نشده و امیدواریم مسئولین در ای زمینه بیش از پیش در این زمینه چاره اندیشی کنند.این مطلب در فارس منتشر شده است.

تشکیل پرونده برای یکی از اعضای شورای شهر پرند

چندی پیش اخباری مبنی بر تبانی و ارتشاء در موضوع آتش‏نشانی پرند توسط یکی از اعضای شورای شهر پرند و شهردار سابق با پیمانکار آتش ‏نشانی در فضای مجازی منتشر شد.خبرها حاکی از این بود که یکی از اعضای این شورا پیشنهاد رشوه ۴۰۰ میلیونی به پیمانکار داده است.حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور دادستان رباط کریم در این رابطه اظهار کرد: پرونده قضایی برای یکی از اعضای شورای شهر پرند به اتهام رشوه و تبانی تشکیل شده اما طی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مبلغ رشوه ۴۰۰ میلیون نبوده است و یکی از اعضای شورا تقاضای ۲۰۰ میلیون رشوه را داده است. وی ادامه داد: در حال حاضر طبق تحقیقات صورت گرفته میزان ۲۰ میلیون رشوه مشخص شده است و پرونده به بازپرسی ارجاع و در حال رسیدگی است.دادستان رباط کریم گفت: پیشنهاد رشوه از سوی یکی از اعضای این شورا به منظور تسریع در فرایند امضای قراراد پیمانکار آتش نشانی بوده است.این مطلب در میزان منتشر شده است.

 
 
 گفته می شود اکبر ترکان درباره مدعی شدن بابک زنجانی که به انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده است گفت: اگر منظور این است که بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی کمک کرده این حرف دروغ است چون ما در ستاد انتخاباتی حساب هایمان روشن بود و حسابدار و اداره امور مالی داشتیم و تمام دریافت ها و پرداخت هایمان هم در ستاد انتخاباتی که آقای نعمت زاده رئیس ستاد بود ثبت شده است و چنین اتفاقی نیافتاد.وی ادامه داد: ما یک ترازنامه شفاف در ستاد داشتیم و همان موقع هم اعلام کردیم که اگر آقایان همه موافق هستند، همه کاندیداها اعلام کنند که از چه کسانی پول گرفتند و کجاها خرج کردند. هنوز هم این آمادگی را داریم به شرطی که همه کاندیداهای آن دوره بیایند و اعلام کنند از چه کسانی پول گرفتند و کجاها خرج کردند؟ افرادی که در ستاد آقای روحانی بودند الان هم در دسترس هستند؛ این افراد آمادگی دارند که ترازنامه شان را اعلام کنند که از کجا ها پول گرفتند و کجاها خرج کردند از این شخص هم هیچ پولی به این ستاد داده نشده و حساب های ستاد مشخص است .ترکان تصریح کرد:ما اعلام کردیم که آمادگی داریم مخارج را اعلام کنیم به شرطی که همه کاندیداها این کار را بکنند. من آن موقع هم پیشنهاد کردم همه بیایند ترازنامه منابع و مصارفشان را اعلام کنند و بگویند از چه کسانی پول گرفتند و کجاها دادند. همه منابع در این حساب رفت و همه مصارف هم با چک از آن حساب بیرون آمد. من پیشنهاد می کنم مبالغی که بابک زنجانی ادعا کرده پیگیری شود که در صورت اثبات، هر پولی به هر کسی داده، پس گرفته شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*