پیامک

شهردارمحترم مااهالی ساکن در۱۵۰۰واحدی انتهای  باسداران چهارراه جماران باید برای خرید میوه وتره باربه بازارغفاری یاچهارشنبه بازاربرویم ازشهرداری تقاضای احداث یک بازارروزیاغرفه سیارفروش میوه وتره بارداریم
۲
با سلام
پرسنل خدوم شهرداری خوااااهشمندیم عنایت بیشتری نسبت به آسفالت خیابان های شهر مبذول فرمایید بعضی نقاط فاجعه است . جلوبندی داغون ‌و سرصدای اتاق خودرو دیوانه کننده هست.
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۳:۲۹:۰۶ خوانده نشده خیر
۳
با سلام ازمسؤلین آموزش وپرورش ومدیر مدرسه ام البنین بخاطر کلاسهای رایگان کنکور تشکر میکنم
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۳:۰۱:۳۰ خوانده نشده خیر
۴
نحوه رسیدگی وانجام وظایف بعضی دستگاههای استان درنقاط مختلف شهربیرجندبه صورت کاملا مشهود متفاوت است.خیابان رجایی مدت بیش ازدوماه است به علت انجام عملیات مسدوداست و کسبه ومردم در فشارهستند.اگرهمین کاردرخیابان غفاری،توحید،مدرس،معلم،سجادشهر،بهشتی،خلیل طهماسبی ،مفتح،طالقانی،شهدا،حکیم نزاری و منتظری انجام می شدمدت دوماه وضعیت اینطورمی بود؟
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۱:۰۱:۳۲ خوانده نشده خیر
۵
به داد مستاجرین برسیدویارانه انها را زیاد کنید در غیراینصورت به   عذاب الهی دچار خواهیدشد
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۰:۰۵:۴۲ خوانده نشده خیر
۶

من از مردم سراسر کشور خواهش می کنم که آن قدر مهریه ها را زیاد نکنند. این سنت جاهلی است این کاری است که خدا و رسول(ص) در این زمان بخصوص از آن راضی نیستند. نمی گوییم حرام است. نمی گوییم ازدواج باطل است اما خلاف سنت پیامبر(ص) است. خلاف روش اینهاست و به خصوص در زمان ما که کشور احتیاج دارد به این همه کارهای صحیح آسان شود هیچ مصلحت نیست که بعضی ازدواج ها را این طور مشکل کنند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۱۰:۰۱:۲۰ خوانده نشده خیر
۷
بلوار شهید ناصری مسیر جنوب به شمال تابلو دوربرگردانش خرابه و مسیر شمال به جنوب که اصلا نداره هم تلفنی و هم پیامکی به مسولین مربوطه اطلاع رسانی شده امیداست اینبار توجه و اقدام بفرمایند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۹:۲۰:۴۵ خوانده نشده خیر
۸
روزنامه محترم , لطفا پیگیری نمایید,  چرا با توجه به مصوبه و ابلاغیه های دولت و مجلس مبنی بر بخشودگی جرایم وام ها تا ۱۵ دی مشروط به تسویه تا پایان سال. متاسفانه با مراجعه به بانکهای استان با پاسخ عدم وجود بخشنامه در این خصوص و عدم پاسخگویی در این رابطه مواجه میشویم. خواهشمند است بدلیل زمان کم باقیمانده تا پایان سال بمنظور امکان تسویه بدهی ها پی گیریهای لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر جمعی از تولید کنندگان بخش کشاورزی
۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۹:۰۳:۴۳ خوانده نشده خیر
۹
سلام از مسئولین آموزش وپرورش بپرسید که معلمین پرورشی در مدارس چه نقشی دارند چون می گویند تربیت بچه ها به عهده مدیر و معلم است
۱۳۹۵/۱۰/۱۷ ۱۷:۲۶:۰۶ خوانده نشده خیر
۱۰

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*