عرضه ۵۰۰ تن گوشت گوسفند دولتی در بازار

پس از تغییرات قیمت برنج وشکر در بازار تب افزایش قیمت مواد خوراکی به گوشت گوسفند رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ مشاهدات میدانی از میدان تره بار بهمن تهران به عنوا ن مرکز تعیین قیمت مواد خوراکی ازجمله گوشت قرمز در کشور نشان می دهد این محصول از ۳۳ هزار تومان تا۴۴ هزار تومات عرضه می شود،این رقم در واحدهای صنفی سطح شهر ۳۶ تا ۴۶ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی صادرات وقاچاق را از دلایل عمده افزایش قیمت گوشت در بازار اعلام می کند و می گوید : بارش سبب ایجاد مشکل در حمل ونقل می شود و همه این دلایل درکنارهم افزایش قیمت گوشت گوسفندی را به همراه داشته است.
موسوی معاون سازمان حمایت تولیدکننده گان ومصرف کننده گان نیز با تایید مشکل در عرضه گوشت قرمز گفت: درصورت رفع این مشکل نیاز بازار تامین می شود و قیمت گوشت در بازار کاهش خواهد یافت.
پس از اوج گرفتن افزایش قیمت گوشت گوسفند در بازار بالاخره مسئولان تامین کننده گوشت در کشور با اجرای طرح توزیع گوشت گرم گوسفندی برای اولین بار و گوشت منجمد گوساله در بازار مانع از ادامه روند افزایشی قیمت این کالا درمراکز عرضه شده است .
علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام کشور با اشاره به اینکه هم اکنون گوشت به وفور در کشور موجود است ، می گوید : هم اکنون ذخایر راهبردی گوشت موجود در کشور بسیار بیشتر از حجمی است که دولت پیش بینی کرده که این امر با کمک بخش خصوصی انجام شده است.
در طرح جدید توزیع گشوت قرمز که با هدف تنظیم بازار در حال اجراست ، گوشت های تهیه شده از منابع داخلی و خارجی تامین شده است.
عبدالرضا گودرزی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران محل عرضه این گوشت ها را در میادین میوه و تره باراعلام می کند و ادامه می دهد : گوشت گوسفند با قیمت ۳۱ هزار و۵۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
توزیع گوشت گوسفند و گوساله تا به تعادل رسیدن بازار و کاهش قیمت این محصول به میزان ۵ هزار تومان در هرکیلو گرم ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*