میرزاده درگفت‌وگو با خانه ملت: تمام رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد مورد تایید وزارت علوم است


سرویس فرهنگی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه همه پذیرش‌های صورت گرفته در این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، گفت: دانشجویان نباید نگران آینده تحصیلی و مدرک خود باشند.
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تمام رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد مورد تایید وزارت علوم است

حمید میرزاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص انتقاداتی مبنی بر اینکه برخی از رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون مجوز هستند، گفت: بر اساس نامه کتبی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همه پذیرش‌های صورت گرفته در سال جاری و قبل از سال ۹۵ مورد تایید است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه وقتی وزارتخانه‌ای اعلام می‌کند پذیرش دانشجو در رشته‌ای را قبول دارد، باید مدرک صادر شده را نیز قبول داشته باشد، اظهار کرد: از نظر عموم مردم قابل قبول نیست که عنوان شود پذیرش دانشجو مشکلی ندارد ولی مدرک صادر شده مورد قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها به این موضوعات دامن می‌زنند، تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تمام پذیرش‌ها در همه مقاطع تحصیلی را تایید کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان نباید نگران آینده تحصیلی و مدرک صادرشده‌شان باشند، خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس قانون عمل می‌کنیم و مسئولانی که در این خصوص اظهارنظر کرده اند باید خودشان پاسخگو باشند./

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*