سهامداران صندوق ذخیره فرهنگیان به دنبال ثبت شکایت قضایی از هیأت مدیره صندوق

 

سرویس فرهنگی
سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: تعداد قابل ملاحظه‌ای از سهامداران این صندوق به دنبال شکایت قضایی از هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان هستند.
سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲

سهامداران صندوق ذخیره فرهنگیان به دنبال ثبت شکایت قضایی از هیأت مدیره صندوق

حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه سهامداران صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیر ثبت شکایت خود از هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان هستند، گفت: عده‌ای از سهامداران صندوق به دنبال احقاق حقوق خود پیگیر ثبت شکایت قضایی خود از مدیران این صندوق هستند؛ بنابراین مدیران قبلی و فعلی این صندوق باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتصابات فامیلی در شرکت ماشین‌سازی اراک به‌عنوان یک هُلدینگ اقتصادی بزرگ در زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان افکار عمومی را مخدوش کرده و این نکته منفی تصور تقسیم غنائم میان اقوام را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: افکار عمومی به دنبال پاسخ این سوال خود مبنی براینکه مگر در میان فرهنگیان متخصص و مدیر باکفایت وجود نداشت که فامیل و دوستان در آن سمت‌های مختلف این صندوق گمارده شدند؟

مقصودی تاکید کرد: تعداد قابل ملاحظه‌ای از سهامداران این صندوق به دنبال شکایت قضایی از هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان هستند اما به آن‌ها پیشنهاد دادیم تا انجام تحقیق و تفحص دست نگه دارند.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس، افزود: فرهنگیان باید بدانند تحقیق و تفحص به دقیق‌ترین شکل و تا احقاق حق آنها انجام خواهد شد لذا اگر نتوان اعتبار از دست رفته را بازگرداند؛ شکایت سهامداران از مدیران صندوق به جریان خواهد افتاد./

پایان پیام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*