اخبار سیاسی

 

 گفته می شود یک مامور سرشماری مدعی شده است که محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی‌نژاد که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در دادگاه باشد، در خانه به سر می‌برد!یک مامور سرشماری با انتشار توئیتی در توئیتر شخصی‌اش مدعی شد هنگامی که برای سرشماری به درب منزل محمدرضا رحیمی معاون اول دولت احمدی‌نژاد رفته است، او خودش در خانه را باز کرده است.این در حالی است که محمدرضا نادری وکیل محمدرضا رحیمی از حضور موکلش در خانه اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته است: من از هیچ چیز اطلاعی ندارم و نمی‌دانم موکلم کجاست! در همین زمینه علیرضا زاهدیان معاون مرکز آمار با تکذیب خبر “یک مامور سرشماری: رحیمی در خانه است، نه زندان!” گفت: این خبر کذب محض است و ما با مامور شایعه پراکن برخورد می کنیم.

 

 

 

 

 گفته می شود سید محمد غرضی وزیر پست دولت هاشمی و نامزد ریاست‌جمهوری سال ۹۲ درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصادی اظهار کرد: دولتها باید رضایت مردم را بر رضایت خواص ترجیح دهند اما دولت روحانی رضایت خواص را به رضایت عامه مردم ترجیح می‌دهد. روحانی مأمور هاشمی و رئیس دولت اصلاحات است و بیشتر بر آنها تکیه می‌کند و دولتش در جلب رضایت نظر مردم فعال نیست. غرضی درباره تغییر وزرای دولت در ماه‌های باقی مانده، خاطرنشان کرد: زمانی که مجلس دهم بر سر کار‌ آمد، بحث تغییر وزرا مطرح شد اما نظر من این بود که با تغییر وزرا در ماه‌های باقی‌مانده دولت سست می‌شود.

 

جلیلی نامزد انتخابات میشود

یک منبع نزدیک به جلیلی به سایت خبری «پایش» گفت که وی اعلام کرده نامزدی اش در انتخابات قطعی است. به گفته وی تصمیم جلیلی برای نامزدی در انتخابات ربطی به انتخاب ترامپ ندارد و او آمادگی خود برای حضور در انتخابات را دو هفته پیش اعلام کرده است. گفته می شود جلیلی اخیرا با تحلیل اوضاع کشور به برخی همفکرانش گفته است که اکنون دیگر همه متوجه شده اند که برجام شکست خورده و نظرات ما درباره برجام به اثبات رسیده است. به گفته جلیلی، با شکست برجام و اثبات درستی مواضع او در دوران مذاکرات هسته ای، مردم در این دوره به او رای خواهند داد.

 

فساد ۸ هزار میلیارد تومانی تایید شد

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به رصد پلیس بر فعالیت اقتصادی کشور از تایید وقوع فساد ۸ هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان توسط پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی خبر داد.سردار محمدرضا مقیمی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس در بررسی‌های خود، رقم ۸ هزار میلیارد تومانی را در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان تایید می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: در بررسی‌های ما نیز رقم ۸ هزار میلیارد تومانی در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان مورد تایید قرار گرفته ولی اختلاف نظر موجود در خصوص عنوان اتهامی این پرونده است که برخی‌ها تحت عنوان اختلاس یا خیانت در امانت در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان از آن نام می‌برند.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

پشیمانی مطهری از اظهاراتش درباره کنسرت

علی مطهری سخنانش درباره صحبت های اخیرش درمورد حضور امام رضا(ع) و اعتراضات بعد از آن گفت: من قبلا هم توضیح دادم که این صحبت ها در یک جلسه سخنرانی دانشجویی در دانشگاه سمنان بود. و بعد از آن جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی صورت گرفت، یک کسی از موضوع ممنوعیت کنسرت در مشهد مقدس سوال کرد که من گفتم این نمی شود که قانون دوگانه اجرا بشود قانون در سراسر کشور باید یکسان شود. البته کسی نمی گوید که داخل صحن امام رضا(ع) باید کنسرت بگذارند و بعد هم مثال زدم که یک شعر عرفانی حافظ را اگر کسی مثل آقای سراج بخواند و در گوشه ای از مشهد اجرا بشود چه اشکالی دارد . بعد از باب مزاح برای اینکه جلسه دوساعت طول کشیده بود گفتم شاید اگر امام رضا(ع) هم بودند در این کنسرت شرکت می کردند. منتهی حضاری که در جلسه بودند این موضوع را توهین تلقی نکردند. ولی بعد خبری منتشر شد با این تیتر که اگر امام رضا(ع) بودند در کنسرت شرکت می‌کردند. این یک برداشت دیگری است. شاید بهتر بود که من این حرف را نمی‌گفتم ولی این کار شیطنت بود که این خبر را اینگونه تنظیم کنیم و این کار درستی نبود. حتی امام خمینی(ره) هم در سرود شهید مطهری که در مقابل ایشان اجرا شد شرکت کردند و به این کار اعتراضی نکردند. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

هشدار یک نماینده به روحانی و برادران لاریجانی

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم، گفت: آقای رئیس جمهور،‌آیت الله آملی لاریجانی، دکتر لاریجانی و نمایندگان مجلس ، از خواب خرگوشی بیدار شوید. جامعه امروز ما بیمار است،‌ مصرف گرایی و دنیا پرستی در بین مدیران و مذهبیان ما رواج یافته است. تهمت زدن،‌عوام فریبی،‌ رشوه گرفتن و ‌پرونده سازی برای شایستگان در کشور ما عادی شده است. نگران این باشید که این آسیب ها باعث سقوط نظام اداری و بی اعتمادی مردم و در نهایت سقوط نظام گردد. آقای رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه اعتراض معلمان را سوپاپ اطمینان نظام در نظر بگیرید با دهن بستن و به زندان انداختن کاری از پیش نمیرود. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

یک ژنرال زن گزینه ریاست پنتاگون در دولت ترامپ

هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده و فهرست کنونی گزینه‌های احتمالی برای تصدی پست وزیر دفاع آمریکا همچنان متوجه جوزف کیت کلاگ، ژنرال بازنشسته ارتش، ژنرال مایک فلاین، مدیر سابق آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا و سناتور جف سشنز است. به نوشته واشنگتن پست، اما نام سناتور کلی آیوت در مذاکرات داخلی به عنوان نماد صلح در مقابل تیم سیاست خارجی جنگ طلب جمهوری خواهان مطرح شده است. منابع آگاه از این مذاکرات داخلی گفتند: سناتور آیوت به عنوان فردی فرهیخته، پر از معلومات، متبحر و توانا تلقی می‌شود و قطعا می‌تواند به راحتی تائیدیه سنا را به دست آورد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*