نیما عالمیان برابر حریف آمریکایی به پیروزی رسید

نیما عالمیان نخستین دیدار خود در مسابقات تنیس روی میز بازی های المپیک را با برد به پایان رساند.

به گزارش مهر، از ریودوژانیرو، مسابقات تنیس روی میز بازی های المپیک ریو از امروز شنبه در سالن پاویون ٣ ریو سنتر آغاز شد. در دور نخست این رقابت ها نیما عالمیان و ندا شهسواری با قرعه استراحت روبرو بودند اما نیما عالمیان که برای نخستین بار حضور در المپیک را تجربه می کند، طبق قرعه به مصاف کاناک از آمریکا رفت که جایگاه ٢۵٧ جهان را در اختیار دارد.

نیما عالمیان که رنکینگ١١١ جهان را در اختیار دارد، در این بازی پیروز شد. ١١ بر ٣، ٧ بر ١١، ١١ بر ٧ و ١١ بر ٩ نتایجی بود که در این بازط رقم خورد.

در ادامه مسابقات تنیس روی میز المپیک ریو و در دوم این مسابقات، ندا شهسواری با رنکینگ ٢٨٢ به مصاف الکساندرای از بلاروس می رود. این بازبکن در جایگاه ٩٣ جهان ایستاده است. همچنین نوشاد عالمیان که با رنکینگ ٩٨ در المپیک ریو شرکت کرده است، به مصاف بویان تاکیچ اسلوونیایی می رود. این بازیکن در جایگاه ۵٣ جهان قرار دارد.

به گزارش  مهر،سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*