پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
اگر کسی این پیام هاروبه استاندار محترم  میرسونه  محض رضای خدا تعاونی چند منظوره شاهد رو بازخواست کنید برای زمین های مسکونی که قرا بود ۱۸ سال پیش واگذار بشه و هنوز خبری نیست ..
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۴:۳۵:۵۵
۲
نمیدانم  برخی افراد چه عینکی به چشم می زنند ومیگویند این استان سیاسی نیست بیر جند از سیاسی ترین شهر های کشور است لطفا کمی با تحقیقات نظر دهید!!!!!
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۴:۲۹:۱۴ خوانده نشده خیر
۳
 لطفا به داد صاحبان آپارتمان مسکونی بلال در حاشیه ی امامیه برسید نه فضای سبز دارد و نه آسانسور ونه آسفالت دارد لطفا چاره ای بیندیشید
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۴:۱۵:۵۸ خوانده نشده خیر
۴ ۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۴:۰۴:۵۳ خوانده نشده خیر
۵
مسئولین آموزش و پرورش بیرجند شما را به خدا قسم برای تفکیک فضای آموزشی دبیرستان دکتر شریعتی و هنرستان خیامی تدبیری بیندیشید.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۳:۵۴:۱۳ خوانده نشده خیر
۶
با سلام  شهر خوسف و بخش جلگه ماژان خراسان جنوبی کمبود های شدید بهداشتی و درمانی دارند
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۳:۳۸:۲۴ خوانده نشده خیر
۷
در خصوص تغییرات استاندار باید گفت اگر مدیری حق جابجایی چهار تا مدیر را نداشته باشد واز اوتوقع کار وتلاش برای توسعه داشته باشیم اب در هاون کوبیدن است
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۷:۵۸ خوانده نشده خیر
۸
باسلام.جمع اوری و ساماندهی خودروهای فروش میوه در حاشیه خیابان ها که هم موجب تصادفات،ترافیک،و هم ایجاد چهره زشت شهر بیرجند میشود برعهده کدام ارگان مسئول است؟شهرداری یا راهنمایی و رانندگی؟؟
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۲:۱۸:۴۹ خوانده نشده خیر
۹
سلام از ایجاد تغیرات مثبت توسط استاندار محترم حمایت می کنیم.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۲:۰۶:۰۶ خوانده نشده خیر
۱۰
سلام بیرجند در وضعیت بحرانی کمبود آب مواجه است لطفا شهرداری نظارت بیشتری به خودروهای حمل آب از چاه آب رحیم آباد داشته باشند که چگونه اصراف میکنند و مدام از آن سکو آب در خیابان جاری است.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۱:۴۶:۱۵ خوانده نشده خیر
۱۱
سلام وخسته نباشید به مدیرمحترم امورآب وفاضلاب بیرجند.باتشکرفراوان از پیمانکار محترم بابت سرعت عمل انجام یک روزحفاری مسیر طولانی درخیابان شهدا سراشیبی محبان الزهرا (ص)واقعا جای تشکر داره.انشإا… تو همه ادارات از همچن پیمانکارانی استفاده شود.التماس دعا
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۱۱:۰۵:۵۴ خوانده نشده خیر
۱۲
انتقادات هماهنگ،یکجانبه و کاملاشبیه هم به تغییرفرمانداران چندشهرستان توسط استاندار،نشان می دهد که این دولت به شدت تحت فشاراست ولی از آنجاییکه هرگزخواست مردم به درستی بازتاب داده نمی شود،تمام هجمه هاتوسط عده ای خاص،به سمت یک نفرمی رودواین درست نیست.اینهابااظهارنظرهای کاملا سیاسی،ازاستاندارکه مقامی سیاسی است می خواهند سیاسی کاری نکند.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۵۶:۳۴ خوانده نشده خیر
۱۳

ضمنأ عملکرد برخی فرمانداران در مسائل مختلف حوزه مدیریتی شان به ویژه در انتخابات گذشته بسیار ضعیف بوده و مستحق برکناری بودند و لذا برکناری یک فرماندار یا هر مقام مسئولی را سریعأ به مسائل سیاسی و پشت پرده مربوط دانستن خلاف اخلاق بوده و دور از شأن یک نماینده مجلس است.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۵۳:۳۲ خوانده نشده خیر
۱۴
و لذا دخالت شورای نمایندگان استان که فقط گاهی وظیفه مشورتی دارند در اموری که به آنها ارتباطی ندارد کار درستی نیست.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۵۲:۵۳ خوانده نشده خیر
۱۵
با سلام.
در پاسخ به برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به ویژه نماینده محترم بیرجند باید عرض کنم که تغییر لازمه پیشرفت است و  علی رغم انتقاداتی که نسبت به عملکرد استاندار محترم و جدیدمان در مورد عزل و نصب های اخیر دارید به نظر حقیر این کار بسیار پسندیده ای است و کاملأ در حیطه اختیارات قانونی ایشان میباشد.
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۵۲:۱۲ خوانده نشده خیر
۱۷
سلام.بنده یک شهروند عادی هستم و فقط رنج دیده ی دعواهای اقایان.اقای نماینده محترم شهرفرهیخته بیرجند،آیا اینکه شما کامل توپ رو به زمین استاندار میندازین درسته؟؟؟ایا توقع دارید مردم باور کنن که شما همش میگین با ما مشورت نشده پس ما در این زمینه مسئولیتی نداریم!!شما نماینده و خدمتگزار این مردم هستین.چطور مثل خیلی از نمایندگان شهرهای دیگر کشور همین اندازه حرف شما اثرگذاری نداره؟؟!!این هیچ ربطی به جناح و باند بازی نداره.پس پیشنهاد میکنم الان که استاندار تغییر کرده خواسته یا ناخواسته، دست از همه ی بازیهای سیاسی و غیره بردارید، بذارید ببینیم استاندار جدید چگونه عمل خواهد کرد.هنوز برای قضاوت و تهدید کردن زوده.خواهش میکنم به درد مردم فکر کنین و نه دعوای های بین هم دیگر
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۳۳:۵۴ خوانده نشده خیر
۱۸
بار دیگر برگ زرینی از رشادت های قوم کورمانج دراستان مظلوم خراسان جنوبی ورق خورد و باتغییر کاملاسیاسی هشت فرماندار وبخشدار دوباره نمایندگان استانمان را به تماشای این تراژدی غمبار نشاند و آنان طبق معمول به حرفی بسنده کردند!
خدا علمایی چون آیت الله عارفی را که نطقی رسا و بیانی بدون ترس و واهمه دارند رو حفظ بفرماید
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۲۴:۵۱ خوانده نشده خیر
۱۹
واقعا احسنت به دولت و آقای استاندار که بدون تامل درباره عواقب کارشان فقط دست به تغییرات زدند مثلا فرماندار زحمت کش و مردمی خوسف به چه علت برکنار شد؟ایشان جزو محبوب ترین افراد که دارای پیشینه روشن بودند که قطعا به روند پیشرفت در خوسف لطمه وارد خواهد شد
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۹:۱۲:۱۹ خوانده نشده خیر
۲۰
سلام ، تاریخ اعتبار کالیبراسیون دستگاه رادیوگرافی دندان پزشکی مجتمع امام حسین (ع) خیابان پاسداران به اتمام رسیده و گذشته است با این حال با همان دستگاه از دندان مردم عکس میگیرند لطفا پیگیری کنید .
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۸:۲۳:۲۶ خوانده نشده خیر
۲۱
مسوولان به هیچ عنوان به مردم پاسخگونیستند بصورتی که دربسیاری ازروستاهاوحتی شهرهامردم موج های مختلف رادیوو امواج تلویزیون راندارندوبه گیرنده های ماهواره روی آورده اند؟
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۸:۰۸:۲۰ خوانده نشده خیر
۲۲
سلام دربلوارغدیر کوچه پهلوی مسجد که حدود ۱۲مترمی باشد ومحل تردد نمازگزارن هست روشنایی ندارد وخاکی می باشد وحفاظی مناسب وجود ندارد خواهشمنداست بررسی بفرمایید
۱۳۹۵/۰۴/۲۹ ۰۷:۳۸:۱۷ خوانده نشده خیر
۲۳
اداره آب سربیشه،حدودسه روزشده که آب روستای استانست قطع شده،ومردم روستا ازنبود آب رنج میبرند،چون قناتها هم آب ندارد،لطفأ پیگیری شود.
۱۳۹۵/۰۴/۲۸ ۱۹:۴۱:۳۷ خوانده نشده خیر
۲۴
 قطعی اب روستا ی دهنو واطراف شهرک صنعتی دم بی وقت وسط ظهر قطع است باتانکر اب میاورند جواب گوی چند روستا نیست مامردم مثل خودتون فرض کنید فقط در حد یک لیوان اب به روستای مابیایید تاکی…
۱۳۹۵/۰۴/۲۸ ۱۸:۱۹:۴۵ خوانده نشده خیر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*