گفته می شود

 

گفته می شود رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفته قیمت خودروهای خارجی در ایران ۱۰ برابر قیمت‌ جهانی است.

 

 

 

 

 

گفته می شود مدیر کل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته پایه داروهایی که در عطاری و بدنسازی‌ها برای لاغری تجویز می‌شود عمدتا شیشه است.

 

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است گفته قوه قضائیه خویشتنداری را کنار گذاشته و با متهمان این پرونده با جدیت برخورد کند.

 

 

گفته می شود قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس گفته متاسفانه طی سه سال گذشته حدود ۴ هزار پزشک و حدود ۳۰۰ هزار تن از جمعیت دانشگاهی که مدارک آنها فوق لیسانس و دکترا بوده، از کشور مهاجرت کردند.

 

 

 

 

گفته می شود رقم رسمی صد هزار تومان برای تماشای یک بازی فوتبال در ایران، رکورد جدیدی است که تا کنون سابقه نداشته و معمولا این ارقام در بازار سیاه دیده می‌شد. نرخ تورم شدید در اقتصاد ایران و افزایش دستمزد نجومی بازیکنان، در کنار خودداری صداوسیما از پرداخت حق پخش، مخارج باشگاه‌ها را نسبت به دو سال قبل چند برابر کرده و فوتبال، دیگر توان دادن سوبسید به قشر جوان و ضعیف جامعه را ندارد.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از رویه های مرتبط با جادوگری در فدراسیون فوتبال گفته عزیزی خادم فکر می‌ کند از طریق تلقین درمانی می‌خواهد کارهایش را پیش ببرد اما اینطور مسائل خرافه پرستی است و قابل قبول نیست.

 

 

گفته می شود مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب و آینده برجام، هنوز با ابهامات و گمانه زنی‌های زیادی همراه است. برخی کارشناسان و تحلیلگران، آینده مذاکرات و گفت‌وگو‌ها را مثبت نمی‌دانند و برخی دیگر بر این باورند با همه ابهامات، بی اعتمادی‌ها و شکافی که وجود دارد، می‌توان به آینده مذاکرات و برجام امیدوار بود، چون طرفین چاره‌ای جز توافق ندارند.

 

 

گفته می شود  نماینده تربت جام در مجلس توئیت هشدارآمیزی را خطاب به مخالفان ورود قرص درمانی کرونا منتشر کرد. وی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:«خط و نشان کشیدن های برخی مسئولان و مافیای داروی کشور برای ممانعت از ورود قرص درمانی کرونا به کشور شروع شده! باید هر فردی که مانع دسترسی مردم به دارو و واکسن کرونا شود، به دلیل ارتکاب «جنایت علیه بشریت» و «قتل عمد» تحت تعقیب داخلی و بین المللی قرار داد تا بدانند ملت بی پناه نیست.»

 

 

گفته می شود این روزها که بحث رسیدگی به ترک فعل مسئولان داغ است، برخی پرونده احمدی‌نژاد را هم باز کرده و خواستار رسیدگی به عملکرد او در یک دادگاه عادلانه و منصفانه هستند.

 

 

 

گفته می شود سفیر اسبق ایران در انگلیس گفته دولت رئیسی می داند به جز برجام راه دیگری ندارد؛ اما برنامه اش هم برای مذاکرات نامشخص و سردرگم است.

 

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی با اشارا به اجرا نشدن بخشی از احکام بودجه درباره اعطای تسهیلات اشتغال گفته که در ۶ ماهه نخست سال، مالیات از خودروها و خانه‌های گران قیمت گرفته نشده و بسیاری از پزشکان نیز مالیات پرداخت نکرده اند.

 

 

گفته می شود آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری نسبت به آیتم جنجالی برنامه شب گذشته فوتبال برتر جنجالی واکنش نشان داده است. جهرمی در کانال تلگرامی و شخصی خود در این باره نوشت: فقط برنامه‌ی «فوتبال برتر» می‌تونست از روز زیبایِ حضور تماشاگران و بازگشتِ بی‌نهایت هیجان به ورزشگاه آزادی و فوتبال ایران، تصاویر حداکثر ۱۰ نفر از ۵۰۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه رو که دارن سیگار می‌کشن رو بگیره و با آهنگ پس زمینه‌ی مستند شوک پخش کنه. قبول باشه فوتبال برتری‌ها! خدا قوت.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*