آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود سید مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره این‌که مطرح می‌شود بسیار خوب است که قوا با یکدیگر یکدست شوند و این گونه کارهای کشور رو به روال خواهد شد، اظهار داشت: چه کسی می‌گوید حاکمیت یکدست شود، بهتر است؟ هنگامی که می‌خواهند مسئله‌ای را ثابت کنند، باید یک فرضیه و دلیلی وجود داشته باشد، ممکن است اوضاع بدتر شود، یعنی ممکن است با این یکدستی همه به راه‌های اشتباهی بروند و بعد همگی در داخل چاه بیفتیم.در تلویزیون مشاهده کردم که یک روحانی عنوان کرد روسای جمهوری که تا امروز آمده‌اند به‌درد نخور بودند؛ اولاً یکی از این روسای‌جمهور خود مقام معظم رهبری بودند. ثانیاً اتفاقا چندین رئیس‌جمهور محصول حوزه بودند؛ آیت‌الله هاشمی، آقای خاتمی و آقای روحانی محصولات حوزه علمیه بودند. اگر این‌ها به درد نمی‌خوردند، ولی فقیه و شورای نگهبان تاییدشان کردند و مردم به آنها رای دادند.

 

 

 

گفته می شود میرسلیم از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای مشورت با مردم در انتخاب وزرا انتقاد کرد. مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در توئیتی نوشت: «‌حسن نیت جناب آقای ‎رئیسی و کمک و مشورت گرفتن از مردم ستودنی است ولی انتخاب وزرا از وظایف اصلی ‎رئیس جمهور است که باید با مشورت خبرگان و اهل تدبیر و رأی اعتماد مجلس انجام گیرد و نه با نظرخواهی عمومی!»

 

 

گفته می شود عضو مجلس خبرگان گفته مشکلات طوری است که به مردم واقعا فشار وارد می شود؛ مخصوصا دسته ای از مردم که هیچ توان ندارند، ستون فقراتشان شکسته و نمی توانند حرکت کنند و خانواده خود را بچرخانند. این چنین افراد کم هم نیستند، اگر مردم زیاد زجر بکشند «عدالت» از بین می رود و اگر عدالت مخدوش شود آن وقت مشروعیت نظام زیر سؤال می رود و «اعتماد» مردم کمتر می شود. باید اعتماد مردم بیشتر شود تا هیچ وقت مردم نگویند ما پشیمان شده ایم.

 

 

 

گفته می شود روند نزولی ارزش بیت‌کوین به‌ دنبال بهبود شرایط آن در آخر هفته، دوباره از سر گرفته شد. بزرگترین ارز مجازی دنیا ۶.۳ درصد از ارزش خود را در روز دوشنبه از دست داد و به ۳۳۶۵۶ دلار رسید.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه تمدید مهلت آژانس مسخره بازی بوده و با تمدید آن خاصیتش از دست می‌رود، تصریح کرد که دولت برای انتخابات مذاکره را شروع کرد اما به انتخابات نرسید و به طور کلی مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد.

 

گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا بزودی مهلتی را به فدراسیون های غرب آسیا خواهد داد تا پرونده کاندیداتوری خود را برای میزبانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در تاریخ ۲ آذر ارائه کنند. فدراسیون فوتبال کشورمان با داشتن ۳ نماینده یعنی استقلال، پرسپولیس و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ یکی از شانس های میزبانی از فینال آسیا به حساب می آید.

 

 

 

 

گفته می شود با ممنوعیت واردات خودرو از تیرماه سال ۱۳۹۷ حدود ۱۲ هزار و ۲۶۱ دستگاه خودرو در گمرکات کشور دپو شد و اجازه خروج به آن‌ها داده نشد. دولت در چهار مرحله اجازه ترخیص، موجبات ترخیص ۱۰۰۱۲ دستگاه خودرو را فراهم کرد، اما همچنان واردات ۲۲۴۹ دستگاه خودرو در هاله‌ای از ابهام است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*